abene Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Microsoft tilbyr deg nå muligheten til å registrere @live.no-adresser. Les mer Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Er det ikke ganske lenge siden det skjedde? Tror jeg har lest om det før.. Har ihvertfall skaffet meg en konto der nå. edit: http://www.hardware.no/nyheter/nettverk_og...er_aapnes/45043 Her står det om at live ble åpnet... Endret 29. april 2011 av Blåbær Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har hatt @live en god stund nå ja. Har selv .com, men har venner som bruker .no. Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Velkommen etter, Her Arsæll Benediktsson. Jeg sikret meg 10 slike adresser med fornavnet til de i min familie for 1 eller 2 år siden. Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Nå må dere lese før dere skriver da gutta... live.NO ikke live.com Riktignok får jeg ikke valgt .no kun .com i listen... Endret 26. november 2007 av Dj_Matsern Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vi snakker om @live.no her! Lenke til kommentar
Redak Tøren Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jepp. Jeg registrerte 10 live.no-adresse for lenge lenge siden. Det var nemlig mulig lenge før offisiell lansering. Følg med folkens! Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nå må dere lese før dere skriver da gutta... live.NO ikke live.com Riktignok får jeg ikke valgt .no kun .com i listen... Ja, det skjer bl.a. når man har valgt engelsk som første språk i Language-oppsettet i IE .. Hos meg hjalp det å sette norsk øverst i listen. Da fikk jeg valget mellom live.no og hotmail.com. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fint, da var "mitt fornavn"@live.no sikret. Bruker jo normalt en annen adresse, men kanskje bytte over etterhvert... Lenke til kommentar
Badjoker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, det skjer bl.a. når man har valgt engelsk som første språk i Language-oppsettet i IE ..Hos meg hjalp det å sette norsk øverst i listen. Da fikk jeg valget mellom live.no og hotmail.com. Ah, takker. Det hjalper.. men dessverre er jeg vist ikke alene om å hete Mats her i landet.. [email protected] var vist opptatt Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja, det skjer bl.a. når man har valgt engelsk som første språk i Language-oppsettet i IE ..Hos meg hjalp det å sette norsk øverst i listen. Da fikk jeg valget mellom live.no og hotmail.com. Ah, takker. Det hjalper.. men dessverre er jeg vist ikke alene om å hete Mats her i landet.. [email protected] var vist opptatt jeg var tydeligvis ikke den eneste som heter Joachim heller har regisrert hundre andre da Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Woohoo, fikk sikra meg navnet mitt, uten "4353535334" bak Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hehehe, lo litt når jeg så denne artikkelen, har sikra meg en drøss andre adresser, og i tillegg "[email protected]" ja, ikke navnet mitt, men "navn". Så jeg trodde at HW skrev artikkel noen hadde lyst på adressa mi:P Har muligens [email protected] og.. Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fiksa meg selv også navnet mitt @live.no for en stund siden, så her er det noen som ikke er helt oppdatert. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette var na litt sent ja. Fikk @live.no jeg ogsa. Bra for oss som fikk det med oss, synd for de som hadde tenkt a ha adressene vi tok Lenke til kommentar
Robean Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg har hatt @live.no adresse i snart 3 uker nå. fikk registrert da den første nyheten om @live.no adressen kom ut på hw.no Lenke til kommentar
Kilko Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Fikk sikra meg [email protected] Endret 26. november 2007 av Kilko Lenke til kommentar
Nord-Skandinav Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 gjett hvem som har [email protected]^^ og [email protected]=P Lenke til kommentar
SuprG Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jippii hehe, fikk "sikra" [email protected] eller er det faktisk sånn at det kun er jeg som vil ha det (?) :!: Lenke til kommentar
phax Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Til dere som "sikrer" dere en haug med mail adresser, hva skal dere med de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå