anderslien Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Har sett litt på denne tv'en jeg også. Noen som har enda fler erfaringer? Ser bra ut så langt på alt jeg har lest. Jeg har også kikka mye på en 37" LCD fra Matsui. Kikka på den på elkjøp og det er fint bilde på den, men hvordan er den i forhold til denne? Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Vil bli sittende ca 3 meter fra TV'en, blir det for nærme med 37"? Vurderer Tatung 32" opp mot denne, hvem skal jeg velge ? Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Kan denne henges opp på veggen? Ja. Har sett litt på denne tv'en jeg også. Noen som har enda fler erfaringer? Ser bra ut så langt på alt jeg har lest. Jeg har også kikka mye på en 37" LCD fra Matsui. Kikka på den på elkjøp og det er fint bilde på den, men hvordan er den i forhold til denne? Så selv på Matsui'en på Elkjøp før denne, og jeg likte bedre Hannspree. Matsui hadde veldig dårlig bilde synest jeg på mørke bilder. Dessuten koster jo Hannspree 1000 kr mindre? Vil bli sittende ca 3 meter fra TV'en, blir det for nærme med 37"?Vurderer Tatung 32" opp mot denne, hvem skal jeg velge ? Sitter selv ca 3 meter unna og synest det er perfekt Ang det med PC så har jeg ikke gjort dette før i går. Så en film via PC-en og synest dette var veldig greit. Alt fungerte bra nok for meg, fin oppløsning og fint bilde. Mere detaljert får noen andre svare på. Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da bestiller jeg denne og holder deg ansvarlig om jeg ikke blir fornøyd Lenke til kommentar
Espein Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Da bestiller jeg denne og holder deg ansvarlig om jeg ikke blir fornøyd Hehe, do so Lenke til kommentar
royend Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hei. Leter etter TV til min bestemor (helst billig og LCD), og ser at det finnes en 32" av HANNspree. Noen som har testet denne: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=344200 Skulle selvfølgelig ha kostet på ekstra 500 for 37", men 32" er egentlig langt over budsjett. Har spesielt følgende spørsmål: 32" står med DVB-T (digitalt bakkenett), hvordan er den da med analogt signal? Og betyr DVB-T at man ikke trenger noen ekstra boks når det digitale bakkenettet også gjør seg gjeldende hos bestemor? Er det forøvrig DVB-T på 37"? Virker som om tilbakemeldingene på HANNspree er jevnt over positive, og tror denne vil være perfekt for bestemor... Lenke til kommentar
Cryogen Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 En kompis sa: "elendig kontrast, elendig med tilkoblingsmuligheter og selv til den prisen sa er den tv'en dårlig. vent uansett til januar. prisene pa 2007-modeller vil falle ytterligere." Han anbefalte http://www.netonnet.no/Product/Product.aspx?IId=557365 heller. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Elendig tilkoblingsmuligheter? Hva mente han med det? Det er flere tilkoblingsmuligheter på HANNspree enn på den LG'en han viste til i følge hva jeg ser.. HANNspree: 1 x kompositt videoinngang ( RCA phono ) 1 x S-Video-inngang ( 4 pin mini-DIN ) 1 x komponentvideoinngang ( RCA phono x 3 ) 2 x HDMI ( 19-pin HDMI type A ) 2 x SCART ( 21 pin SCART ) 1 x VGA-inndata ( 15 pin HD D-Sub (HD-15) ) 1 x lydinngang ( RCA phono x 2 ) 1 x lydinngang ( minijack stereo 3.5 mm ) 1 x lydutgang ( RCA phono x 2 ) Endret 30. desember 2007 av Espein Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har bestilt Hannspree nå, så får håpe den er bra. Bedre enn min Matsui 37" LCD som jeg skal levere tilbake hvertfall... Lenke til kommentar
JoarBL Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei. Jeg vurderer å kjøpe denne tv'en. Ser den har fått mye god omtale for å være så bra til prisen. Hvordan vil bildekvaliteten være på denne i forhold til en vanlig 28" bilderørstv på vanlig parabol? Det står mellom en 32" Phillips og denne 37". Tror 32" kan bli litt liten, er jo ikke så mye større enn den jeg har. Sitter nå ca. 3m unna tv'en og har tenkt å bruke PC på den. Blir det lite med 32" da? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei.Jeg vurderer å kjøpe denne tv'en. Ser den har fått mye god omtale for å være så bra til prisen. Hvordan vil bildekvaliteten være på denne i forhold til en vanlig 28" bilderørstv på vanlig parabol? Det står mellom en 32" Phillips og denne 37". Tror 32" kan bli litt liten, er jo ikke så mye større enn den jeg har. Sitter nå ca. 3m unna tv'en og har tenkt å bruke PC på den. Blir det lite med 32" da? Når du først skal kjøpe flatskjerm, så gå for minst 37". Sitte 3m unna tv'en så er 37" eller 40" perfekt. 42" blir litt for digert tror jeg. Husk på at selv om den 32" Flatskjermen heter Philips, så trenger den ikke å være noe bedre enn Hannspree. Jeg har sett mye på samsung og sånne kjente merker, og det er mange billigmerker som slår de altså. Lenke til kommentar
allanalv Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Har noen koblet denne til en PC via. HDMI? Lenke til kommentar
stavros Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Hei.Jeg vurderer å kjøpe denne tv'en. Ser den har fått mye god omtale for å være så bra til prisen. Hvordan vil bildekvaliteten være på denne i forhold til en vanlig 28" bilderørstv på vanlig parabol? Det står mellom en 32" Phillips og denne 37". Tror 32" kan bli litt liten, er jo ikke så mye større enn den jeg har. Sitter nå ca. 3m unna tv'en og har tenkt å bruke PC på den. Blir det lite med 32" da? Sitter i nøyaktig samme situasjon.. Vanskelig å vurdere, rent utseendemessig synes jeg Philips'en er bedre da Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) BxDxHx 94.1 cm x 29.5 cm x 72.6 cm Dybde på 30cm? Andre enn meg som synes at dette hørtes veldig tjukt ut? Dagen begynte med at jeg skulle skaffe meg en grei ekstern pc-skjerm til laptopen, også ble det til at jeg kikka på noen enkle 23" tv'er.. også ble det 26" tv'er.. og nå kanskje en 37" tv.. sånn kan det gå hehe.. Fint om noen kunne lagt ut bilde av tv'en, eller lagt ut en link til bilder =) Sånn btw, HANNspree bruker visstnok LCD panel fra Samsung.. så bildekvaliteten burde jo være bra =) Endret 1. januar 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
Espein Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det er ikke riktig dybde. Har ikke måleband men vil tro den ligger på 14 cm ellernoe. Dybden står som 29.5 cm pga. att bordstøtten er så brei. Endret 1. januar 2008 av Espein Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 (endret) Det var godt hehe.. mulig det er målet på borstativet! Edit: Ja, måtte bare bruke hodet så skjønte jeg det! nyttårsfeiringa sitter tydeligvis igjen fortsatt! Endret 1. januar 2008 av thomasSim87 Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 BxDxHx 94.1 cm x 29.5 cm x 72.6 cm Dybde på 30cm? Andre enn meg som synes at dette hørtes veldig tjukt ut? Dagen begynte med at jeg skulle skaffe meg en grei ekstern pc-skjerm til laptopen, også ble det til at jeg kikka på noen enkle 23" tv'er.. også ble det 26" tv'er.. og nå kanskje en 37" tv.. sånn kan det gå hehe.. Fint om noen kunne lagt ut bilde av tv'en, eller lagt ut en link til bilder =) Sånn btw, HANNspree bruker visstnok LCD panel fra Samsung.. så bildekvaliteten burde jo være bra =) Er du sikker på at HANNspree bruker lcd panel fra samsung? Det er jo veldig fint da hvis den gjør det Lenke til kommentar
lobfredd Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 BxDxHx 94.1 cm x 29.5 cm x 72.6 cm Dybde på 30cm? Andre enn meg som synes at dette hørtes veldig tjukt ut? Dagen begynte med at jeg skulle skaffe meg en grei ekstern pc-skjerm til laptopen, også ble det til at jeg kikka på noen enkle 23" tv'er.. også ble det 26" tv'er.. og nå kanskje en 37" tv.. sånn kan det gå hehe.. Fint om noen kunne lagt ut bilde av tv'en, eller lagt ut en link til bilder =) Sånn btw, HANNspree bruker visstnok LCD panel fra Samsung.. så bildekvaliteten burde jo være bra =) Er du sikker på at HANNspree bruker lcd panel fra samsung? Det er jo veldig fint da hvis den gjør det Og Samsung bruker panelene fra Tatung! Lenke til kommentar
thomassim Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Noen som kan gi et konkret svar på hvordan sortnivået og kvaliteten på bildene ved bruk av parabol og pc via HDMI er? Var innom elkjøp, expert, lefdal og siba i dag og jeg må si at det er samsung, jvc og philips som imponerer aller mest! Merker som LG og Sharp hadde tv'er med forferdelig dårlig bildekvalitet! De to Sharp tv'ene jeg så til opp mot 10k hadde farger som fløt inn i hverandre osv.. På elkjøp så hadde de faktisk HANNspree 32".. Og han jeg snakka med sa at den tv'en var veldig "enkel".. Han visste ikke hvordan 37"ern var siden elkjøp ikke hadde klart å få de inn.. Valget står nå helt klart mellom en 26" fra samsung eller denne 37" hannspree skjermen.. begge koster like mye hos komplett.no! Så hvis noen kunne komme med noen gode argumenter for hvorfor man burde kjøpe hannspree skjermen så hadde det vær flott =) Lenke til kommentar
pesaroso Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Hoi! Jeg har også drevet og sett på denne TV-en en stund nå, hovedsaklig pga denne tråden. Var innom Expert i dag tidlig kl 7 om mårran pga timestilbudet deres på en Samsung 37" til 6,999,- men etter en stille ("hviskete") samtale med en Expert-ansatt som styrte TV-avdelingen, kom vi visst frem til at TV-en til Samsung ikke var noe "top notch", for jeg spurte angående den VS denne HANNsee TV-en.. Uansett, denne koster jo 5,000kr, og er utrolig billig.. Jeg trenger ikke full HD, for jeg kommer hovedsaklig til å se på TV (som sender i 720p) og DVD.. Kanskje PC-til-TV-overføring med noe x264/HD-rips av filmer etc. Vil denne TV-en fungere helt til dette behovet? Jeg tenkte også at om jeg kjøpte fra Samsung, ville jeg jo garantert ikke kjøpe noe "dritt", men leser nå at selve skjermen er fra Samsung? Hvordan blir det med garanti og slikt i forhold til Samsung, som sikkert har veldig god garanti på sine produkter? Sist men ikke minst; så også en TV over her som ble postet til 7,000kr med full HD, det virker jo enormt bra! Men 7,000kr for en full HDTV..? Det virker litt for billig for min del, noe rart med den? Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå