Gå til innhold

Lys på 360 kontrollen... hva betyr de?

Solid Edge

Anbefalte innlegg

Hei...

Satt og spilte og helt ut av det blå står det i spillet: Please reconnect controller. Jeg antok med engang at stikka var tom før strøm, men jeg prøvde allikavel å slå den på igjen... Alle fire lysene på stikka blinket, og til slutt blinket bare et lys. Player 1 lyset. Jeg sjekket om jeg hadde mye strøm ved å trykke inn guide knappen, men batteriet så ut til å bare være halvtomt (altså to streker).

Så jeg spilte rett og slett bare videre. Etter noen minutter med spill, merket jeg at lysene på stikka blinket regelmessig. To grønne lys diagonalt blinket, slik at det kan se ut som en rotasjon. Akkurat som når man kobler stikka til 360 (holder inne knappen fremst i midten på stikka), bare at det er to lys.

Noen som kan fortelle meg hva som skjer? er det noe galt med stikka? eller er den bare tom før batteri?

spør gjerne om det er noe jeg har glemt å informere om...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Så glad jeg har kontroller med ledning isteden. Slipper alt batteri tullet, lading, lys-meldinger osv. For ikke glemme at den var 200kr billigere.

Jeg er så glad for at jeg kjøpte en trådløs samt en ladekabel slik at jeg kan spille med boxen 10 m unna meg (skal begynne å spille litt på den lokale kinoen etterhvert! :D)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...