Solid Edge Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei... Satt og spilte og helt ut av det blå står det i spillet: Please reconnect controller. Jeg antok med engang at stikka var tom før strøm, men jeg prøvde allikavel å slå den på igjen... Alle fire lysene på stikka blinket, og til slutt blinket bare et lys. Player 1 lyset. Jeg sjekket om jeg hadde mye strøm ved å trykke inn guide knappen, men batteriet så ut til å bare være halvtomt (altså to streker). Så jeg spilte rett og slett bare videre. Etter noen minutter med spill, merket jeg at lysene på stikka blinket regelmessig. To grønne lys diagonalt blinket, slik at det kan se ut som en rotasjon. Akkurat som når man kobler stikka til 360 (holder inne knappen fremst i midten på stikka), bare at det er to lys. Noen som kan fortelle meg hva som skjer? er det noe galt med stikka? eller er den bare tom før batteri? spør gjerne om det er noe jeg har glemt å informere om... Lenke til kommentar
FredrikFtw Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er bare for å si ifra at du snart trenger nye batterier. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 de blinker i starten når de "søker" etter boxen som de bør være connecten til, vis de spinner rundt i ring er strømmen snart slutt... Lenke til kommentar
Solid Edge Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 takk før svar var litt redd at noe var galt med stikka Lenke til kommentar
Hulick Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så glad jeg har kontroller med ledning isteden. Slipper alt batteri tullet, lading, lys-meldinger osv. For ikke glemme at den var 200kr billigere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Kontrolleren har en tendens til å være hysterisk når det gjelder batteri. Men har enda ikke opplevd å være helt tom for strøm på kontrolleren. Bytter som regel batteri når jeg blir irritert av de lysene. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så glad jeg har kontroller med ledning isteden. Slipper alt batteri tullet, lading, lys-meldinger osv. For ikke glemme at den var 200kr billigere. Jeg er så glad for at jeg kjøpte en trådløs samt en ladekabel slik at jeg kan spille med boxen 10 m unna meg (skal begynne å spille litt på den lokale kinoen etterhvert! ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 teipa for de pokkers lysa, irriterende.. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Har en trådløs og en kabla..... Oppladbare batterier til den trådløse så den sjeldne gangen jeg må lade har jeg en annen stikke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå