bernini Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hei Tenkte kanskje å selge min Sony VAIO TZ, som er kjøpt Juli 2007. Maskinen er kjøpt i Japan, har derfor engelsk tastatur og kun Japansk garanti. Ser at netshop har nesten tilsvarende maskin (Mangler SSD-disk, som jo er verd litt): http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...spx?plid=94788# Spesifikasjoner: Windows Vista Home Premium 1.2Ghz Core 2 Duo U7600 Mobile Intel 945GMS Express Chipset 2GB DDR2 RAM 32GB SSD Harddisk 11,1" LED-belyst LCD /m 1366x768 oppløsning DVD Brenner Wlan - 802.11a/g/n Mellomstort batteri (ca. 7 timer lett bruk). Bluetooth Fingeravtrykksleser og TPM-modul Kortleser (MemoryStick/SD) ExpressCard USB/FireWire Gigabit LAN Modem Farge: Premium Carbon-Fiber / Sort Tenkte å ta ca. 15000 kr for den. Høres det fornuftig ut? Takker for svar Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Synes det er en fornuftig pris jeg. Iom at den koster så mye her til lands så er dette et kupp. Lenke til kommentar
bernini Skrevet 16. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2008 Nå har jeg ventet med å selge pcen min, ser at Macbook Air nettopp har blitt lansert, en direkte konkurrent til min maskin. Men når man ser på spesifikasjonene, er vel fortsatt min maskin en god deal? Annonsen.. Takker for svar Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 16. januar 2008 Del Skrevet 16. januar 2008 15 000 er etter min mening en bra pris for den PCen. Men det er vanskelig å få solgt unna værsting-modeller til en bra pris da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå