Gå til innhold

Windows XP Black Edition

Feten

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ja den er tryg å bruke. det er bare at windows skinsen er svart. det er det eneste. det er windows xp pro sp2.

er vanlig xp. bare at det som du er vant til i windows xp at skine er blått er blitt svart. eneste forskjellen

Sikker? Når eg googla det fekk eg opp at det var, ja som du seier Xp med svart skin osv. Men i tillegg installerte den mange programmer osv (som du vanlegvis installerer uansett), slik at du skal spare tid. I tillegg tweaka den registeret med tanke på ytelse.

Lenke til kommentar

Det finnes mange ulovlige versjoner ute på markedet med mange rart navn...

Ang. Black Edition fant jeg følgende:

It requires less memory from your system and it doesn’t need a serial number as this is the unattended version.

Dette ser virkelig ut som en ulovlig utgave, og det at Firefox blant annet er installert gjør vel ikke saken noe bedre. For ville Microsoft installert en konkurrents nettleser?

Lenke til kommentar
ja den er tryg å bruke. det er bare at windows skinsen er svart. det er det eneste. det er windows xp pro sp2.

er vanlig xp. bare at det som du er vant til i windows xp at skine er blått er blitt svart. eneste forskjellen

Sikker? Når eg googla det fekk eg opp at det var, ja som du seier Xp med svart skin osv. Men i tillegg installerte den mange programmer osv (som du vanlegvis installerer uansett), slik at du skal spare tid. I tillegg tweaka den registeret med tanke på ytelse.

ja det installerer husker ikke helt. men tror det er det framework og wmp11 elns. husker ikke helt. lenge siden jeg har hatt det.

Lenke til kommentar

Jeg har nå lest noen andre steder på nettet at denne ikke er Microsoft, ergo er den ulovlig. Dessuten er den full av piratprogramvare, samt at den inneholder noe virus og greier som ikke er særlig bra..

Kan tenke meg at han/hun som har kompilert denne versjonen har uærlige hensikter med tanke på tilgang til andre maskiner, men det er nå bare min tanke.

Noen andre som har andre tanker?

Lenke til kommentar

Ett innlegg som oppfordret til nedlasting er fjernet.

Trådstarter spurte om å få avklart hva Black Edition er for noe, og har nå fått en god del svar som peker i retning av en heller tvilsom, hacked utgave av Windows XP med tredjeparts tillegg og muligens virus og denslags. Når det er sagt er tråden forsåvidt løst nå.

Jeg velger samtidig å stenge denne siden den tildels bryter med retningslinjene #8:

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

(Moderators uthevelse)

Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...