Nicw Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg driver med en undersøkelse der jeg skal finne ut hva vi kjøper på nett, artiklene er følgene: digitalkamera, videokamera, mp3spillere, eller mediaspillere ? Veldig fint om alle kan skrive sin mening her. Takker på forhånd ! Endret 26. november 2007 av Nicw Lenke til kommentar
janerikl Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 sett opp vote poll Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 For min del: Så og si alt av elektronikk av noe betydelig verdi. Masse datautstyr, mediaspillere (mp3 osv), HDTV nylig, spill, software osv. Men mer generellt så vil jeg si at jeg sjekker alltid etter mulighet for å kjøpe alle mulige ting på nett framfor i butikken dersom det er tilgjengelig, mest pga. pris. Fortrinnsvis kjøper man vel på nett ting man er "komfortabel med" og kan en del om. Vet ikke om det var svaret du søkte etter? .. -Stigma Lenke til kommentar
CCTSM Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Selv kjøper jeg alt som er praktisk å kjøpe på nett (dvs, verdi > portokostnad, ikke matvarer/etc). Bor på en ganske liten plass, så å finne noe lokalt er som regel ikke mulig, dermed blir det mange bestillinger. Å ja - de fleste lokalbutikkene har mindre enn god service, så jeg føler heller ikke for å støtte dem ved å kjøpe lokalt. Er av den oppfatningen at man først velger hvilken vare man vil ha, så velger man butikken - ikke omvendt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå