Core-1 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Dette er sikkert helt umulig med tanke på copyrigth og sånn...... men hvor fett hadde ikke Frets on Fire vært på XBL? hadde vært morro syns jeg da:D Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det en billig guitar Hero-klone du vil ha, ligger det et rymte/musikk-spill som heter Boom Boom Rocket allerede ute på Arcade.... Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Prøvde demon, vik ikke akkurat kalle det guitar klone, kan vel ikke bruke gitar heller?hadde vært fett det! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Prøvde demon, vik ikke akkurat kalle det guitar klone, kan vel ikke bruke gitar heller?hadde vært fett det! Jeg vil kalle det en GH-klone, og du kan bruke gitaren fra GH2 i FoF. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Hvorfor i all verden vil man ha middelmådigheten Frets On Fire når man faktisk kan spille Guitar Hero i stedet? Lenke til kommentar
Core-1 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 Prøvde demon, vik ikke akkurat kalle det guitar klone, kan vel ikke bruke gitar heller?hadde vært fett det! Jeg vil kalle det en GH-klone, og du kan bruke gitaren fra GH2 i FoF. Det vet jeg, men som du ser litt lenger opp det Boom Boom Rocket vi prater om og det er ikke en guitar hero klone(syns jeg da) GangsterPanda: hvis FOF hadde blitt gitt ut på xbl, haddedet nok blitt jobba litt mere med, med andre ord, ikke så middelmådig Lenke til kommentar
Gotham Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Det som ville vere perfekt for XBLA var gamle JRPG ala pokemon og Breath of Fire. Men det blir jo aldri en realitet. (Vurderer faktisk å kjøpe WII "bare" pga Breath of Fire II og Super Mario Galaxy.) Ellers så kommer jo Sensible Soccer, så da er egentlig ønsket mitt oppfylt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå