Gå til innhold

Trenger nytt tidsfordriv


Anbefalte innlegg

Halloen, før vil jeg bare undskylde for atter en av de mange 10talls postene om dette emnet, men selfølgelig må man jo bare opprette en etter sine egne "krav" ^.^

 

Så, kommer nettop fra en desperat periode med spilljakt, og fangsten ble ikke akkurat stor -.-

Har spillt Dark Age of Camelot i snær 3 år nå +/- et år med av og på + et lass med andre MMO's som jeg har funnet ut i mitt trangsynte hodet at ikke var noe for meg og ikke kunne måle seg med DAoC, uansett.... ^^

 

Fram til mitt poeng, jeg trenger et tidfordriv, og ja i form av spill.

Om det er MMORPG eller RPG (som kanskje er foretrukket) eller RTS / FPS så spiller det ingen rolle.

Det jeg er ute etter er noe som man kan holde på med til man går lei rett og slett (eller til AoC kommer ut:D)

Helst ikke noen spill som innebærer at man spiller det og klarer det iløpet av under en uke eller så.

I såfall må det være muligheter for å klare dette med stor flexibilitet flere ganger =)

Men det jeg er mest ute etter er vel et nytt MMO eller et FPS / RTS hvor man da kan få en bedre "karakter" (account eller karakter) etter hvor mye man spiller det, et slags leveling system.

 

Før jeg takker for hjelpen, må jeg bare avklare hvilke spill jeg har prøvd og ikke ser etter;

WoW

DAoC

Tabula Rasa

EVE

Ryzom

Free MMOrpg's

NWN serien

WC3

The witcher

steam baserte spill (Cs, HL, HL2 osv)

Dark messiah

Oblivion

 

Takk =)

Endret av Colsen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Baldurs Gate 2

 

Dersom du ser på degselv som en RPG spiller og IKKE har spilt den så bør du...det skulle vært krav at alle som liker RPG, sånn at du får oppleve det beste som noen gang har og kommer til å være i RPG sjangeren....

 

Men ulempen med å spille den er at alt annet kommer du til å se er egentlig møkk og du vil sammenligne alt som kommer mot den...og de vil tape...lol

 

 

PS

vær klar til å sette alt annet på "pause" i livet. Den er og omtalt som verdens lengste rpg med 250+ timer gameplay (men det spørs på dine valg i spillet).

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Titan's Quest

 

Er fra 2006 (expansion fra 2007) og fåes får en billig penge på Steam. Ligner ganske kraftig på Diablo II, men er skikkelig bra gjennomført og en god del lengre enn Diablo II vil jeg påstå. Variasjonen i en ny gjennomspilling kan bli stor da man har 9 klasser å velge mellom og man kan velge 2 av disse for hver character.

 

Har det skikkelig moro med dette spillet i hvert fall og kan ikke annet enn å anbefale det.

Lenke til kommentar

Takker for alle svar, Baldurs gate er nå på vei posten, og har i mellomtiden funnet trøst i WC3 og NWN, Knights of the old Republic har jeg tenkt å ta en titt på samt Titan quest som jeg har dåg prøvd før men ikke serlig mye ^^ skal ta å se om jeg kanskje får lastet det ned i nermeste fremtid, og når jeg tenkter meg om har jeg prøvd baldurs gate 2 på xbox for en stund tilbake, gleder meg, for likte virkelig det spillet. flere svar er bare bra forresten og gjerne kom med forslag til nye online spill eller spill som spilles mye online med mulighet for singleplayer.

 

kkthx =)

Lenke til kommentar

company of heroes, desidert et av det beste RTS spillet som har kommet... Ser at du ikke har prøvd lotro, det er jo en mulighet, de har trial keys nå...

For å nevne noe helt annet Civilization 4 er ekstremt bra for tidsfordriv...

Noen for å nevne :) Baldurs gate er meget bra om du godtar litt utdatert grafikk, så det får du nok gøy med i mange dager... Var det som åpnet min RPG verden i nyere tid... Den svære boksen spillet kom i og mange CD-er var en syk følelse å installere og spille det spillet husker jeg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...