Gå til innhold

bestilt wii + zelda og mario galaxy. Hva kan jeg forvente?

WaterMarked

Anbefalte innlegg

Nettopp bestillt wii med sports og kontrollerer. Spilla jeg valgte å kjøpe er zelda og mario galaxy.

Har hørt mye bra om denne maskinen, men jeg er enda litt i ''tvil'' om det faller i smak.

Har bare hatt gode efaringer med nintende og spill som jeg spillte med n64 skapte mange minner. :thumbup:

Men igjen så er jeg mer den typen som liker pc pga utvalg og fleksibilitet, så jeg er litt skeptisk til at wii'en tilfredstiller mine forventninger. Men jeg gleder meg jo litt når den er i stua, og håper at den overgår mine fordommer når det gjelder denne lille knotten av en maskin.

Men uansett, tilbake til spørsmålet.:S

Hva kan jeg forvente av denne maskinen??

En ting til... Bråker den?

Vil gjerne høre deres efaringer, både på godt og vondt.

TnX :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva kan du forvente? Om du liker Mario og Zelda som du har investert i kan du forvente noen dager med morro.

Bråker den? Nope. Den bråker så lite at jeg mange ganger må høre godt etter om den går eller ikke. Sammenlignet med PS3 og X360 høres det ingen ting av den. Ikke rart med så få vifter som den har.

Jeg er meget fornøyd med min enhet og har ikke hadt noen problemer med den. Det er litt tynt med gode spill men noen finnes og flere kommer, forhåpentligvis.

Lenke til kommentar

enig med han over.

det er for øyeblikket ikke så mange gode spill ute, mange spill har blitt utsatt i europa, men det kommer endel gode titler på nyåret. blandt annet, medal of honor: heroes2, super smash bros, mario kart, pro evolution soccer og en del fler.

om du likte super mario 64 kommer du garantert til å like galaxy, er vel det beste plattform spillet som er gitt ut på mange år ;)

zelda har jeg for det meste hørt mye positivt om, men har også hørt noe negativt fra noen zelda fans. Personlig så har jeg ikke fått spilt det så veldig mye, syns dog det ser lovende ut ;=)

begge spillene har fått veldig gode omtaler.

sannheten er vel at det blir artigere å vær wii eier om noen mnder =)

Lenke til kommentar

Kjøpte samme pakke som deg (kjøpte den for en stund siden, så det var uten galaxy, men det har jeg kjøpt nå).

Samme som over, wii bråker ikke.

Zelda er jeg litt skuffet over. Hadde skyhøye forventninger til spillet, forventet at det skulle være minst like bra som Ocarina of Time til n64. Det var det altså ikke. Men det er et bra spill, ingen tvil om det, bare at når en har så høye forventninger som jeg hadde, er det en veldig nedtur å se at spillet ikke innfrir.

Men Galaxy, det er det ingen ting galt å si om. Det er et knallspill! Veldig morsomt. Hittil synes jeg nok Super Mario 64 er/var bedre, men ikke langt unna. Det jeg er litt skeptisk til, er hvor langt spillet er. Men er det ganske langt, er det utrolig bra!

Den pakken du har kjøpt deg, er veldig bra, lover deg at du kommer til å ha flere uker med moro fremover!

Lenke til kommentar

Wii er en vidunderlig maskin kort og godt. Hvis du er på jakt etter enda flere spill anbefalinger vil jeg anbefale Metroid Prime 3. Heeeelt fantastisk! :love:

Maskinen bråker ikke. Unntatt evt støy fra DVD-en som snurrer, men det skal ikke spesielt mye volum til før det overdøves. Den har trådløst nettverk innebygget så den er enkel å komme på nett med. Kontrollene er nydelig! :love:

Lenke til kommentar

Tnx for alle svar.

Har hatt den en dag nå,og er meget er fornøyd.

Selv om den ikke har det råeste innen grafikk og lyd så er det den morsomste konsollen jeg har vært borti.

Denne maskinen gir mye underholdning for pengene, men er litt skuffet over at det så få spill som støtter multiplayer gjennom nett. Det er det eneste jeg synes nintendo kunne lagt litt mer vekt på, men det kommer kanskje etter hvert?

:)

Lenke til kommentar
Tnx for alle svar.

Har hatt den en dag nå,og er meget er fornøyd.

Selv om den ikke har det råeste innen grafikk og lyd så er det den morsomste konsollen jeg har vært borti.

Denne maskinen gir mye underholdning for pengene, men er litt skuffet over at det så få spill som støtter multiplayer gjennom nett. Det er det eneste jeg synes nintendo kunne lagt litt mer vekt på, men det kommer kanskje etter hvert?

:)

Ja, til våren kommer både smash bros og mario kart...begge blir konge online =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...