Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Får ikke stå!


Gjest gutt16

Anbefalte innlegg

Velger å poste som gjest da jeg ikke vil bli kjent igjen her:)

 

Har et problem som begynner å bli ganske stort!

 

Har vært sammen med kjæresten min i 2 uker og vi er på stadiet der vi nærmer oss sex. I Helgen lå vi begge naken i sengen og skulle gjøre det, men av en eller annen grunn fikk jeg ikke skikkelig stå! Utrolig frustrerende! Klarte å forklare det vekk, men vil ikke at det skal skje flere ganger! Er det prestasjons angst eller? Begge er 16 år og jomfru.

 

Hva kan jeg gjøre?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Din slappfisk.

 

Neida, fra spøk til revolver.

Du er kanskje inne på noe selv her. Dere har trossalt bare vært sammen i 2 uker og du/dere skal ha sex for først gang. Du føler deg kanskje ikke helt sikker på situasjonen ?

 

prestasjons angst eller? Begge er 16 år og jomfru.
Lenke til kommentar

Vel, det høres mest ut som prestasjonsangst, men det er vel også mulig at hun ikke tenner deg på en slik måte?

Husker jeg hadde litt prestasjonsangst min første gang, vi ''tvang'' den omtrent opp og har ikke hatt problemer etter det.

Hvis dere er litt sjenerte begge to er det ganske viktig at dere tar dere tid og blir trygge på hverandres kropper og det å være naken med hverandre.

Vet ikke helt hva dere gjorde når dere lå nakne i senga men....

Er jo også flere mulige grunder, som f. eks var det kaldt i rommet?

Lenge siden du hadde kommet sist?(runket)(Burde kanskje ikke ha noe å si på din alder men men)

Stress eller at du er sliten kan også ha en del å si, men hadde det vært noe sånt hadde du vel vist det selv..?

Hvis hun er litt sjenert tok hun kanskje ikke så mye på deg eller ''den''. De fleste har problemer med å holde den oppe ved mangel på direkte kontakt.

En siste ting; du har ikke diabetes? Hadde en venn som fikk diabetes, go en stund etter slet han følt med å få den opp, og legen mente det var akkurat pga. diabetesen.

Tenkte det var greit å spørre. :)

Lenke til kommentar
Vel, det høres mest ut som prestasjonsangst, men det er vel også mulig at hun ikke tenner deg på en slik måte?

Husker jeg hadde litt prestasjonsangst min første gang, vi ''tvang'' den omtrent opp og har ikke hatt problemer etter det.

Hvis dere er litt sjenerte begge to er det ganske viktig at dere tar dere tid og blir trygge på hverandres kropper og det å være naken med hverandre.

Vet ikke helt hva dere gjorde når dere lå nakne i senga men....

Er jo også flere mulige grunder, som f. eks var det kaldt i rommet?

Lenge siden du hadde kommet sist?(runket)(Burde kanskje ikke ha noe å si på din alder men men)

Stress eller at du er sliten kan også ha en del å si, men hadde det vært noe sånt hadde du vel vist det selv..?

Hvis hun er litt sjenert tok hun kanskje ikke så mye på deg eller ''den''. De fleste har problemer med å holde den oppe ved mangel på direkte kontakt.

En siste ting; du har ikke diabetes? Hadde en venn som fikk diabetes, go en stund etter slet han følt med å få den opp, og legen mente det var akkurat pga. diabetesen.

Tenkte det var greit å spørre. :)

 

Takk for flott svar!

 

Har ikke diabetes nei:)

 

Når jeg tenker meg om tror jeg kanskje det ligger i at vi ikke hadde så mye direkte kontakt. Hun var ikke i nærheten av utstyret heller. Begge var jo ganske sjenert, men dagen etter (i går, søndag) hadde vi en del kontakt uten at det skjedde noe mer. Jeg merket at jeg begynte å få stå og da hadde vi klær på:) Ville ikke dumme meg ut igjen så jeg holdt tilbake, men neste gang jeg er med henne må jeg jo prøve igjen:)

 

Regner med at det er mangel på direkte kontakt, men det finner vi ut neste gang:) Får ikke vært med henne før fredag, men gleder meg allerede:) Tror det går bra:)

Lenke til kommentar

Hugsar eg og stilde med slappfant, då eg debuterte. Som dei plar seie i Juntafil på P3: Heilt normalt.

 

Som nemnt tidligare i tråden, få dama til å jage han fram. Eller gå på oppdagingsferd på ho, det plar funke.

 

Lykke til med dyppinga.

 

Edit: Lurte seg inn ein smiley tidligare. Skjerpings.

Endret av Mephistopheles
Lenke til kommentar

Takk for svar alle sammen!

 

I går kveld var jeg med henne og mens vi så på American History X spurte jeg om hun ville prøve igjen. Et par minutter senere lå vi naken ved siden av hverandre igjen:) Siden hun er ganske sjenert fingret jeg henne først og så runket hun meg stiv:D Og etter det trenger jeg vel ikke forklare hva som skjedde? Hadde litt problemer med å få den opp først, men den kom til slutt:) Nå er vi jo ganske trygg på hverandre så nå er det bare til å utforske videre:)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...