Gå til innhold

Asus P48GX eller Asus P4PE??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva med Asus P4SDX?

SiS 655 Chipsett med doble DDR kanaler og offisiell støtte for DDR333 mot P4G8X som kun støtter DDR266.

Uoffsiell støtte skal jeg ikke uttale meg om, men SiS 655 er like rundt hjørnet om det ikke har kommet...

Lenke til kommentar

jeg ville spart noen kroner og kjøpt p4pe i steden. Den lille ekstra minnebåndbredden du får med dual ddr trenger du (ikke jeg hvertfall) ikke enda..

de har nesten identisk funksjonalitet, bortsett fra at du får gigabit lan på p4g8x kortet, mot "bare" 100 mgbit på p4pe. Hvor får du brukt 1 Gbit i hele tatt? tipper det ikke er å se på minst et år til.

8x agp er fortsatt ikke merkbarti noen spill :p

bestilte selv p4g8x, men er lei av å vente, bestilte p4pe i går :D

Lenke til kommentar

Skal også kjøpe nytt hovedkort og er veldig i tvil om SiS elle Intel... Hvis jeg ikke skal overklokke har det da noe særlig å si?? Kan SIS allikevel fort bli mer ustabilt??

Er så mye mer stasj på SIS kortene.. er derfor jeg sikler etter det..

Hvis jeg i såfall skulle klokke, hvor langt vil jeg da komme med en boxed 2,55 eller 2,66 uten å bytte vifte/kjøpe noe ekstra??

Lenke til kommentar

Kremen med å ha intel prosessor er å kunne handle seg de deilige Intel chipset hovedkortene. Det anbefaler jeg deg på det sterkeste. .. Intel I845PE er helt konge. Er ingen ting JEG mangler iallefall .. ! Anbefaler også det kortet som jeg eier .. skulle visst levere mere stabil strøm leste jeg et sted .(se signatur) :D

Edit: Har hatt dårlig erfaring med SiS 648, men det var rev 1.0. Men har et inntrykk av at Intel chipset generelt sett er bedre enn SiS.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...