Core-1 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har opparbeida meg noen poeng der, og bestilt to ting til 360`n min..... det jeg lurer på, noen som har noen erfaringer?lurer på hvor lang tid det tar Lenke til kommentar
MPC Skrevet 2. juni 2008 Del Skrevet 2. juni 2008 Har akkurat bestilt weekend mix, tipper det tar 4 dager så får det vel på fredag til weekenden xD Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 Har akkurat bestilt weekend mix, tipper det tar 4 dager så får det vel på fredag til weekenden xD funka det? hvilken embalasje kommer det i? Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) forklar litt mer hvordan detta her funker a virker litt kult visst det er real feks, lett og tjene poeng? tar det lang tid? koster det noe? ect. Endret 6. juli 2008 av xFreakyx Lenke til kommentar
Laland Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 (endret) Whoey! Sitti og trykka noen knapper i en halvtime og fått 500 poeng nå Bare si ifra hvis noen vil bli vervet - da tjener jeg 200 poeng. Endret 1. august 2008 av Camrot Referer-link er fjernet Lenke til kommentar
MPC Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 det tok vist 1 veke å få snopa og dei var pakka inn i eit pose og posa var i ein boks Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 (endret) Bare si ifra hvis noen vil bli vervet - da tjener jeg 200 poeng. **link fjernet*** Tror du bør fjerne den rimelig kjapt, mener at det ikke er lov i følge reglemanget og bruke refferal link her inne. Endret 1. august 2008 av Camrot Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Tja, konseptet er enkelt. Du sier ja takk til reklame, nyhetsbrev, spørrenundersøkelser osv. De får vel direkte penger for å annonsere og du får poeng som du kan velge en premie for. Lenke til kommentar
-Tord Skrevet 7. juli 2008 Del Skrevet 7. juli 2008 Får du reklame i posten hvis du bruker dette? I personvernavtalen står det at de ikke vil gi pesonlig informasjon til tredjeparter med mindre du samtykker til det, men er litt skeptisk til å gi bort adresse o.l. helt uten videre. Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Er dette en sikker nettside i forhold til misbruk av personlige opplysninger osv? Er det andre som har bestilt noe derfra og som kan dele sine erfaringer? Lenke til kommentar
MPC Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Eg har bestilt der frå og det virker greit. Men! Noko av ting du går på for å få ekstra poeng (som eg gjer ) spør etter kor du bur og slikt eg gjor det og så fikk eg mykje ting i posten frå IFI eller eit eller anna plass med regning og saker, eg returnerte dei straks så du bør passe på kva du prøver å få poeng ut av Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Tenker over nå at de har jo mobilnummer, epost og adressen i sine arkiver. I tillegg er det jo svarundersøkelser hvor det skal svares på f.eks alder, antall mennesker i huset, hvor mye de i huset tjener osv. og til slutt da adressen o.l. Det perfekte ran Lenke til kommentar
wacz Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 (endret) Tenker over nå at de har jo mobilnummer, epost og adressen i sine arkiver. I tillegg er det jo svarundersøkelser hvor det skal svares på f.eks alder, antall mennesker i huset, hvor mye de i huset tjener osv. og til slutt da adressen o.l. Det perfekte ran Enig. Slik er det også på alle vanlige telefonundersøkelser. De spør alltid etter hvor mange over og under 18 år som bor i huset. Og en ting til som alle burde gjennomskue: De spør ALLTID om hva som er bruttoinntekten til familien i løpet av et år. Da finner de ut hvem som er de rikeste og som er verdt å rane. Men er det noen som vet hvor alle produktene på Pointshop.no blir sendt fra? Siden de har kontoret i Danmark; er det der alt blir sendt fra. Leste under betingelser: "Men vi forbeholder oss rett til å innkreve et betalingsgebyr i poeng, som omregnet blir ca. den utgift som har vært til frakt og ekspedisjon." Hvis alt sendes fra Danmark, må det jo koste en haug med poeng å sende varene helt til Oslo for eksempel. Dessuten er det ikke så sikkert at de pakker varene så godt inn. De kan bli ødelagt åp veien... (Ikke snop og sånn da, men det går vel ut på dato etter hvert tenker jeg). Noen som vet hvor det faktisk blir sendt fra? Endret 3. april 2009 av wacz016 Lenke til kommentar
HCG Skrevet 3. april 2009 Del Skrevet 3. april 2009 De blir sendt fra lagere til forhandlere. Pointshop.no er helt lovlig og er ikke svindel eller lignende. De har nå kommet med PointBlog.no - Man kan tjene 200 poeng per. blogginnlegg! Lenke til kommentar
Benny50000 Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har bestilt godteri der før. Fikk det i posten etter en uke. Det er faktisk gratis frakt helt til Norge. Lenke til kommentar
wacz Skrevet 19. april 2009 Del Skrevet 19. april 2009 Jeg har bestilt godteri der før. Fikk det i posten etter en uke. Det er faktisk gratis frakt helt til Norge. Ok. Takk for svaret ! Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Hihi, jeg fikk denne mailen i dag: Hei *** Et av de virkelig populære produkter i shoppen, er vårt gavekort til Computercity Her kan du få tilsendt et gavekort på 100 kr som du kan bruke til å handle for i Computercity. Du kan skaffe det for kun 51.600 poeng! Hvis man tenker på at du allerede har 3220 på din konto, er du faktisk ikke veldig langt fra å kunne få deg et gavekort :-) Nei, bare ca 50 000 poeng Endret 29. juni 2009 av Obi von Knobi Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 Du skal holde på veeeldig lenge der for å tjene nok poeng til å kjøpe noe av verdi. Utrolig lite penger man "tjener" i løpet av å se på reklamer i et par timers tid. Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Jeg skal "kjøpe" en liten julegave til noen. Hvordan ser pakkene ut, kan man se hva de inneholder? Går det an å sende til en annen adresse en min egen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå