athorb Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg antok at det var det du mente ja Må nesten få sett noe Tarkovsky, har bare sett bilder fra filmene hans, og noen av dem virker jo visuelt overveldende. Lenke til kommentar
modin Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 Jeg antok at det var det du mente ja Må nesten få sett noe Tarkovsky, har bare sett bilder fra filmene hans, og noen av dem virker jo visuelt overveldende. Ja kanskje særlig Solaris, men mye ellers har jeg inntrykk av at mye også var russiske menneskeskildringer. Slik som Ivans barndom, men det blir sikkert litt Tarkovsky og Bergman til våren når jeg får penger igjen, akkurat nå har jeg ikke råd til noe som helst av film. Så jeg må se det jeg har.. Lenke til kommentar
BadSmile Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Bergman har mange fantastiske filmer, og noen av dem man må bruke huet litt ja... For eksempel filmen "Persona". Jeg har selv rundt 20 av filmene hans :-) Ellers så er alle filmene til David Lynch tenkefilmer. Filmen "Stay" er også en bra tenkefilm. Endret 4. desember 2007 av BadSmile Lenke til kommentar
nosync Skrevet 4. desember 2007 Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Gattaca Donnie Darko Magnolia Primer (jævla kul film! og temmelig "ukjent" anbefales!) The Chumscrubber (JÆVLA bra, er noe ala Donnie Darko - med tanke på "merkelighet"!) Sånn, der har du den "beste" listen som er foreslått. ;) Endret 4. desember 2007 av nosync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå