Dzeko Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det har vært mye snakk om disse nettsidene som er laget firmaer som tilbyr gratis elektronisk utstyr, deribalnt flatskjerm tv'er, hvis du prøver produktene deres over en periode o.l Jeg bare lurte på om noen av dere hadde litt mer erfaring anngående dette, og om noen også visste om en nettside eller to som støttet shipping til norge? Lurte også på om det er mulig å gjøre dette selv om man er 16? Det er visst sånn at man må verve andre for å få "poeng", så hadde vært fett om vi hadde laget en slags "kampanje" her på forumet, hvor vi kunne verve hverandre slik at det ble en " vinn vinn" situasjon for alle Lenke til kommentar
*xcetera* Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dette høres jo for godt ut til å være sant! Ergo: dette er jo bare lureri fra ende til annen. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Som *xcetera* skriver er det lureri fra ende til annen. Og som moderator vil jeg bare legge til at det du nevner er mot forumets retningslinje #6. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det er visst sånn at man må verve andre for å få "poeng", så hadde vært fett om vi hadde laget en slags "kampanje" her på forumet, hvor vi kunne verve hverandre slik at det ble en " vinn vinn" situasjon for alle En form for pyramidespill? Eller et system for å samle inn kontaktinformasjon for å bruke til målrettet spam? Eller andre personlige data som kan misbrukes på diverse måter? Det høres ikke ut som en vinn-vinn-situasjon. Jeg tipper sjansen for å få noen gratis TV er liten, og sjansen for annet bryderi er stor. Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Har dere virkelig ikke hørt om dette? Det er lovlig. Det var til og med på CNN. http://youtube.com/watch?v=4h0cWB_iVdM Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Du må jo være ifra US eller Canada da? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Ja, det er hovedsaklig amerikanske og engelske firmaer som driver med dette, men noen shipper til norge og andre europeiske land også. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Det fungerer jo ved at du genererer inntekter til dem gjennom diverse former, når de har tjent nok til å kjøpe en ipod + å gi seg selv en fin provisjon får du ipoden. Med tanke på hvor mye man kan tjene ved å trykke på reklame linker osv. tviler jeg på dette lønner seg med mindre tiden din er veldig lite verdt.. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Så vidt jeg forstår er noe av poenget at man verver venner som også klikker på reklame, og får en bonus også for vennenes aktivitet. Med andre ord behøver man kanskje ikke bruke så mye tid sjøl. Men man risikerer at man en dag får en iPod eller TV selv mens vennene blir sur fordi de ennå er langt unna å få noe, enda de har klikka seg blå i trynet. Lenke til kommentar
Reite Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 ja, men det er ikke sånn at 2 stykker kan gå sammen og trykke for hverandre. Det er en pyramide, om du er på toppen, bra for deg, men det er mye arbeid uansett, og med den gjennomsnittlige timeslønnen i Norge tror jeg ipoden kommer mye fortere om du tar deg noen timer på shell. Med mindre du har en haug med dumme venner som bare ser ordet gratis, og er villige til å gjøre arbeidet for deg .) Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 lage en bot som trykker for deg kanskje? er jo ikke store problemet det... Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 lage en bot som trykker for deg kanskje?er jo ikke store problemet det... De sjekker ganske sikkert IP hvor requestet kommer fra, så å wget-e et banner et par tusen ganger vil nok ikke hjelpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå