Kent -amdme- Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Flott :!: Jeg synes personlig at "OC team Norway -The Norwegian Overclocking Community", høres OG ser utrolig tøft ut... ser det for meg på en t-skjorte/genser Endret 1. desember 2007 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 OC Team Norway evt NOC - "Norwegian OverClockers" NB - Norwegian Benchers Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 1. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2007 Begynner å komme seg her nå, men vi er jo ikke nødt til å hete noe med norwegian eller norway. Et godt eksempel er jo awardfabrik det syns jeg er et av de ordentlig kule navnene på et team. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Med Norge i navnet så er det jo liten tvil om hvem vi snakker om, men om dèt er et poeng i seg selv å vite det er jo et annet spørsmål. OC North The Mhz Chasers Terrahertz ...osv Pøser på med dårlige forslag for å gjøre de gode bedre :- ) Lenke til kommentar
jon-t Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 (endret) Synest OC team Norway høres fett ut. T-skjorter er ein selvfølge Endret 2. desember 2007 av jon-t Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg da tatt en avgjørelse og byttet navn til OC team Norway. Så kan vi bruke det en stund til noen kommer opp med noe ordentlig lurt Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg da tatt en avgjørelse og byttet navn til OC team Norway. Så kan vi bruke det en stund til noen kommer opp med noe ordentlig lurt Med stor eller liten T I team? Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Liten... Burde vi hatt stor T? Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 neeeeiii.... ta liten Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Liten... Burde vi hatt stor T? Jeg syns det, pleier ofte å være stor forbokstav i sånne tilfeller. Dessuten (IMO) ser det penere ut, mer stilrent. Men for all del, gidder ikke boikotte laget og danne OC Team Norway pga en sånn filleting. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 det er igrunn akkurat det samme for meg Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 12. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2007 Ja nå står det med liten t. Får ikke forrandret før om en stund igjen mener jeg. De har noen begrensninger på slikt. Til da må vi bestemme oss for om vi vi skal hete OC team Norway, OC Team Norway eller feks OCT Norway... Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 12. desember 2007 Del Skrevet 12. desember 2007 Nå har jeg da tatt en avgjørelse og byttet navn til OC team Norway. Så kan vi bruke det en stund til noen kommer opp med noe ordentlig lurt Det navnet er perfekt, kort og enkelt. Folk vil lett kunne kjenne igjen det navnet, og det enkle er noen ganger best....Hm, hvor har jeg hørt det før Lenke til kommentar
Petaaar Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 haha ,, Norwegian overclocking mafia Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 22. desember 2007 Del Skrevet 22. desember 2007 høres veldig bra ut! Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 T-shirt koster max 70kr + porto med logo. Hettegenser er jeg ikke helt sikker på, men 150 er vel ca. pris vil jeg mene.... det er vel ikke så galt Skal prøve å få laget ett kult logo bilde... "en" zalman 9700 under høyt overklokkings press er det noen som er interessert? (evt. bilde kommer) Prisen er ved 50++ skjorter Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) jeg er intressert i t-skjorte om logoen bler tøff Endret 25. desember 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
LostOblivion Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Jeg foreslår noe som inneholder über, micro, og pr0. Mine 2 øre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå