Stonescream Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Norcargo, Norway Buss, Nornet, ta da... NorClock *måtte bare* Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Norway OC team blir litt feil? Burde vært Norwegian OC team. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Norway OC team blir litt feil? Burde vært Norwegian OC team. Reagerte på det jeg også. Norwegian Overclocking Community høres også litt rart ut. Reine nyhetssaken ^^ Subjekt - Verbal - Direkte objekt :O Endret 27. november 2007 av PepsiCo Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Nytter lite å klage her når ingen kommer med noen forslag som er bedre eller riktige for den saks skyld. Jeg er heller ikke moderator så jeg kan ikke forrandre avstemmingen heller. Men i og med at vi har endel skrivefeil kan vi kanskje stoppe avstemmingen og starte den igjen når vi har fått noen flere tips og rettet opp skrivefeilene? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Farmers OC Team! Blir kansje litt feil ettersom det er ytterst få bønder igjen i landet, men men. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Farmers OC Team! Blir kansje litt feil ettersom det er ytterst få bønder igjen i landet, men men. nahh, Pac-Mans OC team er bedre... for jeg er deres gud... (høyst off topic...) Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Farmers OC Team! Blir kansje litt feil ettersom det er ytterst få bønder igjen i landet, men men. Farmors OC Team? Lenke til kommentar
Nator Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Stemmer for NO - Norske Overklokkere! Ellers foreslår jeg Flåklypa Grand Overclockers Endret 27. november 2007 av tommyms Lenke til kommentar
SuXz0r Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Går for alternativ 3 synes den var best! Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Farmers OC Team! Blir kansje litt feil ettersom det er ytterst få bønder igjen i landet, men men. Farmors OC Team? Man kan ikke kalles overklokker før man har pushet gamlas celeron til det ytterste. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Farmers OC Team! Blir kansje litt feil ettersom det er ytterst få bønder igjen i landet, men men. Farmors OC Team? Man kan ikke kalles overklokker før man har pushet gamlas celeron til det ytterste. Noe sier meg at vi burde stoppe off-topicen her nå, før denne tråden blir overklokkingens svar på OT-baren... Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 La oss nå prøve å finne et litt artig og velklingende navn, istedet for noe A4-greier. Enig? Mitt forslag er NoBots. Hvis det MÅ være noe standard foreslår jeg "Team Norway", evt OC- foran. Lenke til kommentar
aspstein Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Sånn nå er pollen fjernet igjen. Så prøver vi å finne noen flere alternativer. Helst noe så kort som mulig. Team Norway er egentlig veldig greit og kort. Kan kanskje også skrives OCT Norway? Norwegian overclocking community blir litt langt syns jeg, selv om det egentlig er et veldig bra navn. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Sånn nå er pollen fjernet igjen. Så prøver vi å finne noen flere alternativer.Helst noe så kort som mulig. Team Norway er egentlig veldig greit og kort. Kan kanskje også skrives OCT Norway? Norwegian overclocking community blir litt langt syns jeg, selv om det egentlig er et veldig bra navn. enig med deg Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 OCT Norway hørtes veldig bra ut. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ser den forslaget mitt kanskje blir litt langt, men det kunne passet som en slags undertittel på en tskjorte eller noe da. OC team Norway -The Norwegian Overclocking Community Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 (endret) Jeg ser den forslaget mitt kanskje blir litt langt, men det kunne passet som en slags undertittel på en tskjorte eller noe da. OC team Norway -The Norwegian Overclocking Community Høres VELDIG bra ut! Jeg kan ordne t-skjorter til folk som vil ha Endret 30. november 2007 av Kent -amdme- Lenke til kommentar
Nassuz Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg ser den forslaget mitt kanskje blir litt langt, men det kunne passet som en slags undertittel på en tskjorte eller noe da. OC team Norway -The Norwegian Overclocking Community Høres VELDIG bra ut! Jeg kan ordne t-skjorter til folk som vil ha Pris pr 100stk? eller mindre serier? Trenger logo og da, hvis vi ikke hiver på hw sin, men det blir vel litt feil, eller hwbot sin? aspstein har sikkert et forslag, tror også tanken har vært luftet før, morro om den kunne realiseres denne gangen. Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Tror jeg kan ordne så små serier mann vil søstra mi er designer og har en "fot" inne i ett trykkeri Senere når alt er kommet i orden og alle er enige, kan jeg fikse pris osv.osv. og ta imot bestilling. Noen som er med på det?? :!: Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 (endret) Høres utrolig fett ut, kan jo evnt utlyse en konkurannse på ett av de grafiske forane er jo mange flinke folk der. Men først må vi bestemme oss for hva slags navn vi skal bruke. Endret 1. desember 2007 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå