SpecialForce Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei! jeg trenger et nettverksadapter til den gamle Ps2, men det er nærmest umulig å oppdrive. Har noen tips til hvor det kan kjøpes brukt/nytt? Lenke til kommentar
RadGravity Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg har to, et som fortsatt ligger i plasten og et som er brukt i 1-2 måneder. bare PM om du er interessert Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Jeg sendte pm, men det var visst lite svar å få.. jeg ønsker mer enn gjerne å kjøpe det av deg bare så det er sagt Endret 25. november 2007 av SpecialForce Lenke til kommentar
jo-leif Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg sendte pm, men det var visst lite svar å få..jeg ønsker mer enn gjerne å kjøpe det av deg bare så det er sagt har du en til kjøper jeg den andre? hvis det går? Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Til trådstarter: Titt innom bruktforum og sider som finn.no o.l, ganske mange som sikkert har en til salg. Ellers kand u vel ta en tur innom gamestop/ Game, hvor de har mye ps2 utstyr! Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Til trådstarter: Titt innom bruktforum og sider som finn.no o.l, ganske mange som sikkert har en til salg. Ellers kand u vel ta en tur innom gamestop/ Game, hvor de har mye ps2 utstyr! Kan hende han har fått no, siden det e en stund siden denne tråden ble brukt Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 18. januar 2009 Del Skrevet 18. januar 2009 Til trådstarter: Titt innom bruktforum og sider som finn.no o.l, ganske mange som sikkert har en til salg. Ellers kand u vel ta en tur innom gamestop/ Game, hvor de har mye ps2 utstyr! Kan hende han har fått no, siden det e en stund siden denne tråden ble brukt Haha, beklager så mye at jeg ikke la merke til emnets startsdato! Hehe, regner med at han har fått tak i adapteret eller kjøpt en ps3 ja! :!: Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2009 Jeg har nok PS3, Xbox, Xbox 360 Elite, PSP med mer ja Nettverksadapter er skaffet, jeg har egentlig ikke brukt den så mye selv om jeg har gode grunner for å gjøre det Takk for alle bidrag, fikk faktisk CAT6 kabel i veggen her så mulig jeg ikke prøver meg frem litt Nå skal jeg legge til løst så ingen flere snubler borti her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå