Gjest Gust123 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 *Kremt* Kunne ikke dy oss, så tokk en kjøre tur i hmm ca. 2-4min, men fulførte aldri verken ute eller inne, for å ikke ta for store sjangser, er det stor risiko for at hu blitt gravid i denne lille akten? BTW: Hun hadde mensen tidligere i uken vist det skulle ha noe å si. Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Alltid en sjanse når slikt skjer... Kjør en angrepille for sikkerhets skyld! (Ikke det at den er 100% men) Lenke til kommentar
Gjest Gust123 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Litt sent:-P Men er da ikke veldig stor sjangs eller hva? Som sakt kom aldri inni der, men vet at det kommer litt ut etterhvert. Lenke til kommentar
Gjest Gust123 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Ingen som har noe eller innspill? Jeg har bare lest "hoppe av i svingen metoden" på nette, og at problem at mange ikke trekker seg ut i tide, men jeg trakk ut uten å komme i det helle tatt, altså gjorde meg aldri ferdig, + hu hadde hatt mensen tidligere den uken, har det noe effekt? Vær så snill med svar så jeg kan sove i natt;-P BTW: skal handle "regnfrakker" ja;-) Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det at du ikke kommer inni hender trenger ikke ha noe å si, for mannens naturlige smøremiddel som kommer når du har sex inneholder også noen sædceller, så det er nok å bare stikke den inn så kan ho bli gravid. Men så kommer det ann på hennes syklus, hvor mange dager den er på og sånt i forhold til om ho er i den fruktbare perioden eller ikke. Visst man har en syklus på 28 dager (som er det "normale") så vil det si at 1 dag uten mens er 1 dag i syklusen, og man er da fruktbar ca 14 dager før neste mens. Så etter det du sier vil jeg egentlig tippe at ho ikke er fruktbar før om noen dager muligens. Men husk, sædceller kan leve opp til 6 døgn i en vagina! Så man vet aldri for sikkert. Og angrepille kan tas opp til 72 timer etter samleie sånn btw Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Som sakt kom aldri inni der, men vet at det kommer litt ut etterhvert. Det er ikke sperm men et slags glidemiddel Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hmm, jeg trodde det innholdt sprem eller hva? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det kan inneholde spermceller ja. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 JA det inneholder sæd i små mengder. Men i teorien å i praksis kan en sædcelle befrukte ett egg. Så ja det ersjangse for hun er gravid. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er altså en bitte liten fare men er du villig til å leve med den faren da? Lenke til kommentar
Gjest Gust123 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vell, har ikke noe valg en å bare vente å se, er for sent med noe angrepiler. selv om håper jo at gikk greit. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) For det første: Sjansene for at hun er gravid er til stede, men ikke videre store. For det andre: Alltid ha med prevensjon om dere har sex, å ha kondomer i veska for jenta sin del er ikke et stort problem, om hun ikke bruker annen prevensjon. For det tredje: Om dere har vært sammen en stund burde i hvert fall prevensjon være en selvfølge. For det fjerde: Jeg klarte ikke å dy meg. [bilde fjernet av moderator.] Endret 27. november 2007 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Skaden er skjedd og det er lite å gjøre med det. Og de fleste har vel prøvd å hoppe av i svingen, ingen vits å være moraliserende. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 For det fjerde: Jeg klarte ikke å dy meg. Men det klarte moderator. Å "dy" deg, altså. Bildet er fjernet. Prøv gjerne å holde det litt seriøst i denne kategorien... Geir Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Det at du ikke kommer inni hender trenger ikke ha noe å si, for mannens naturlige smøremiddel som kommer når du har sex inneholder også noen sædceller, så det er nok å bare stikke den inn så kan ho bli gravid. Men så kommer det ann på hennes syklus, hvor mange dager den er på og sånt i forhold til om ho er i den fruktbare perioden eller ikke. Visst man har en syklus på 28 dager (som er det "normale") så vil det si at 1 dag uten mens er 1 dag i syklusen, og man er da fruktbar ca 14 dager før neste mens. Så etter det du sier vil jeg egentlig tippe at ho ikke er fruktbar før om noen dager muligens. Men husk, sædceller kan leve opp til 6 døgn i en vagina! Så man vet aldri for sikkert. Og angrepille kan tas opp til 72 timer etter samleie sånn btw Betyr det at hvis dama går på p-piller og vi har sex to dager før hu slutter med p-pillene for perioden for å få mensen så kan hu bli gravid ? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nei. Du er trygg den uken du venter på å få mensen. Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Nei. Du er trygg den uken du venter på å få mensen. Okei .. Men la en ting være klinkende klart. Det er dama som venter på mensen og ikke jeg... Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Jeg hadde ikke ventet meg noe annet, men det er nå en gang slik jeg valgte å formulere meg, uten at det nødvendigvis var henvist til din person. Lenke til kommentar
Flaskepost Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 http://youtube.com/verify_age?next_url=/wa...v%3D5Spo6V_PCJ8 for de som kan se den så kanskje dere lærer at det fort kan skje Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg