eNot Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei! Jeg sitter her med min nå avleggs, men akk så hyggelige, Gamecube, og stor spillmangel. Jeg har hørt og lest at Super Paper Mario skal være fantastisk, og har utrolig lyst på spillet! I tillegg hører jeg Final Fantasy-serien skal være bra, og kunne gjerne tenkt meg et spill i den serien også. Jeg har saumfart alskens nettbutikker etter spillene, henholdsvis Paper Mario 2 og Final Fantasy: Chrystal Cronicle eller noe sånt, men har hittill ikke funnet noen nettbutikker med mulighet for å sende dem til Norge (grunnet salg fra privatpersoner og sånne ting). Noe som fører til min tråd's spørsmål; Vet dere om noen steder ejg kan få tak i de nevnte spillene, helst til en brukbar pris? Og finnes det gode nettbutikker for generelt GC-spill? Hadde vært fantastisk med svar, takk på forhånd! Endret 26. november 2007 av aanees Lenke til kommentar
Cord Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dersom du stikker innom EBGames, så finner du ofte noen gullkorn blandt de brukte GC spillene der =) Kommet over Pikmin 1 OG 2 pluss noe annet rundtomkring på ymse EBGames sjapper =) Lenke til kommentar
ballerusk Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Super Paper Mario var kanskje et Gamecube-spill til å begynne med, men ble flyttet over til Wii og kom aldri til Gamecube så akkurat det spillet er det ikke rart du ikke fant Antar du mener Paper Mario: The Thousand Year Door? Jeg vil tenke at du kan finne FF:CC enten på QXL eller Finn. Eller om du får tak i en Action Replay/Freeloader og kjøper den amerikanske versjonen av FF:CC på eBay. Lenke til kommentar
eNot Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Super Paper Mario var kanskje et Gamecube-spill til å begynne med, men ble flyttet over til Wii og kom aldri til Gamecube så akkurat det spillet er det ikke rart du ikke fant Antar du mener Paper Mario: The Thousand Year Door? Gjorde visst det ja ;$ Skal dra innom hobbybutikken her i byen å se, jeg hører de har en del GC-spill, håper virkelig jeg finner noe. Skal også som foreslått sjekke finn.no, men om flere vet om nettsider med GC-spill tar jeg veldig gjerne i mot forslag : D Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Hei! Jeg sitter her med min nå avleggs, men akk så hyggelige, Gamecube, og stor spillmangel. Jeg har hørt og lest at Super Paper Mario skal være fantastisk, og har utrolig lyst på spillet! I tillegg hører jeg Final Fantasy-serien skal være bra, og kunne gjerne tenkt meg et spill i den serien også. Jeg har saumfart alskens nettbutikker etter spillene, henholdsvis Super Paper Mario og Final Fantasy: Chrystal Cronicle eller noe sånt, men har hittill ikke funnet noen nettbutikker med mulighet for å sende dem til Norge (grunnet salg fra privatpersoner og sånne ting). Noe som fører til min tråd's spørsmål; Vet dere om noen steder ejg kan få tak i de nevnte spillene, helst til en brukbar pris? Og finnes det gode nettbutikker for generelt GC-spill? Hadde vært fantastisk med svar, takk på forhånd! Anbefaler ebay.co.uk (pass på å bruke .co.uk, som er engelsk og PAL). Masse billig her. Følger man med kan man fort plukke opp noen brukte spill for £0.99. Man har nye spill også dog. Paper Mario 2 er absolutt å anbefale. Bedre enn Super Paper Mario. Forøvrig anbefaler jeg Tales of Symphonia, Eternal Darkness, F-Zero GX, Metal Gear Solid Remake, Resident Evil 1 Remake, Resident Evil 0, Zelda Windwaker, Zelda Twilight, Zelda Four Swords, Metroid Prime 1 og 2, Killer 7 og Smash Bros Melee. Paper Mario på Ebay: http://tinyurl.com/38433g Final Fantasy på Ebay: http://tinyurl.com/2kbde9 Pass på å kjøpe PAL (Europa Gamecube) Endret 26. november 2007 av P1ay Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 www.tendo.no eller bor du på sunnmøre kan du ta deg en tur innom Kremmerhuset på Moa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå