cossiemk1 Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 icebreaker2k3: Orker ikke ta for meg alt du har "sagt" som er feil, men stort sett 80% av det du har "sagt" er enten feil, eller kan i beste fall tolkes riktig med en god porsjon velvilje. Virker som du har prøvd litt for mye i praksis og mangler den teoretiske bakgrunnen. Kunne ikke vært mere enig.... orket ikke lese gjennom alt heller jeg, men det var rimelig håpløst ja... Lenke til kommentar
Moped321 Skrevet 28. november 2007 Forfatter Del Skrevet 28. november 2007 icebreaker2k3: Orker ikke ta for meg alt du har "sagt" som er feil, men stort sett 80% av det du har "sagt" er enten feil, eller kan i beste fall tolkes riktig med en god porsjon velvilje. Virker som du har prøvd litt for mye i praksis og mangler den teoretiske bakgrunnen. Kan jeg få høre hva du tror jeg burde gjøre da kpolberg? Har lyst til å se om jeg får til å koble det sammen selv også!! Hadde vært veldig gøy å klare det, men jeg er litt redd for å ødelegge hele driten ved å koble feil eller noe! Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 ivo caprino: Virket ikke som om du vet helt hva du snakker om.... Visst man ikke vet så burde man ikke gi råd heller.. no hard feelings:) Lenke til kommentar
IvoCaprino Skrevet 29. november 2007 Del Skrevet 29. november 2007 (endret) Har du vondt i foten? Hva snakker du om? Du får i allefall forklare deg. Kommentaren din er jo egentlig bare dustete. Endret 29. november 2007 av IvoCaprino Lenke til kommentar
Moped321 Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 Har du vondt i foten?Hva snakker du om? Du får i allefall forklare deg. Kommentaren din er jo egentlig bare dustete. Må nesten si meg eni der. Du har vel en grunn for at noe han sa var feil? Og eventuelt hva som er riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå