Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det noe feil når man kan "knekke" pikken?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Viss du virkelig er bekymret for det så oppsøk legen. Jeg har ikke hatt noe problemer eller smerter med det, så bryr meg ikke noe om det. Så kan jeg kun få fram den "knekke"-lyden en gang om dagen. Liksom etter jeg har gjort det, funker det ikke å gjøre det igjen. Må vente enten en dag eller flere.

Og btw, er du tynn? Og er du i lite aktivitet? Jeg bare har en tanke der jeg trur dette skjer mest med tynne gutter som er lite i aktivitet :whistle:

Ingen andre enn oss to som har opplevd dette?

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Du vet at du har fått brekt han om du ikke kan få ereksjon, og huden blir veldig blå. Om du ikke er følelsesløs vil du også kjenne smerte.

Lenke til kommentar
Gjest Guest111
Viss du virkelig er bekymret for det så oppsøk legen. Jeg har ikke hatt noe problemer eller smerter med det, så bryr meg ikke noe om det. Så kan jeg kun få fram den "knekke"-lyden en gang om dagen. Liksom etter jeg har gjort det, funker det ikke å gjøre det igjen. Må vente enten en dag eller flere.

Og btw, er du tynn? Og er du i lite aktivitet? Jeg bare har en tanke der jeg trur dette skjer mest med tynne gutter som er lite i aktivitet :whistle:

Ingen andre enn oss to som har opplevd dette?

Hm, spilte fotball for et år siden, men etter det har jeg vært i lite aktivitet. Er vel normalt kroppsbygd. Ikke feit og ikke tynn.

Men, akkuratt det samme med meg! Hvis jeg gjør det en dag, så kan jeg ikke gjøre det rett etter, må vente til dagen etter eller no. Kanskje fordi de svamplegmene bygger seg opp igjen?

Lenke til kommentar
Tror du forstår feil, eller jeg. Men det jeg gjør er at jeg presser den nedover mens den peker rett opp mot himmelen hele tiden.

Du må forklare bedre, så folk skjønner hva du gjør. Står du eller ligger du? Hvor presser du på staken - ved hodet eller ved roten? Dette burde du ha klargjort i første post.

Det høres ut for meg som at du ligger på ryggen og presser med hånden mot roten/hårfestet på penis og fra deg (mot føttene), mens den står i samme stilling; oppover. Isåfall kan vi utelukke en knekk på den synlige delen av penis. Men svamplegemet fortsetter jo en god del lenger innover, så det samme kan jo skje der antagelig.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...