Danny Boy Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 (endret) Viss du virkelig er bekymret for det så oppsøk legen. Jeg har ikke hatt noe problemer eller smerter med det, så bryr meg ikke noe om det. Så kan jeg kun få fram den "knekke"-lyden en gang om dagen. Liksom etter jeg har gjort det, funker det ikke å gjøre det igjen. Må vente enten en dag eller flere. Og btw, er du tynn? Og er du i lite aktivitet? Jeg bare har en tanke der jeg trur dette skjer mest med tynne gutter som er lite i aktivitet Ingen andre enn oss to som har opplevd dette? Endret 27. november 2007 av Danny Boy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Du vet at du har fått brekt han om du ikke kan få ereksjon, og huden blir veldig blå. Om du ikke er følelsesløs vil du også kjenne smerte. Lenke til kommentar
Gjest Guest111 Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Viss du virkelig er bekymret for det så oppsøk legen. Jeg har ikke hatt noe problemer eller smerter med det, så bryr meg ikke noe om det. Så kan jeg kun få fram den "knekke"-lyden en gang om dagen. Liksom etter jeg har gjort det, funker det ikke å gjøre det igjen. Må vente enten en dag eller flere. Og btw, er du tynn? Og er du i lite aktivitet? Jeg bare har en tanke der jeg trur dette skjer mest med tynne gutter som er lite i aktivitet Ingen andre enn oss to som har opplevd dette? Hm, spilte fotball for et år siden, men etter det har jeg vært i lite aktivitet. Er vel normalt kroppsbygd. Ikke feit og ikke tynn. Men, akkuratt det samme med meg! Hvis jeg gjør det en dag, så kan jeg ikke gjøre det rett etter, må vente til dagen etter eller no. Kanskje fordi de svamplegmene bygger seg opp igjen? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Les: Ikke gjør det mer..! Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Neida, Zethyr greier også det. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 (endret) Tror du forstår feil, eller jeg. Men det jeg gjør er at jeg presser den nedover mens den peker rett opp mot himmelen hele tiden. Du må forklare bedre, så folk skjønner hva du gjør. Står du eller ligger du? Hvor presser du på staken - ved hodet eller ved roten? Dette burde du ha klargjort i første post. Det høres ut for meg som at du ligger på ryggen og presser med hånden mot roten/hårfestet på penis og fra deg (mot føttene), mens den står i samme stilling; oppover. Isåfall kan vi utelukke en knekk på den synlige delen av penis. Men svamplegemet fortsetter jo en god del lenger innover, så det samme kan jo skje der antagelig. Endret 28. november 2007 av Prognatus Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 Som DHM påpeker på forige side skal tråder som dette ikke postes i denne kategorien men i helse. Her er en liten oppfordring til alle å alltid lese stickys i kategorier du skal til å poste i! Tråden flyttes. Lenke til kommentar
Kenny McCormick Skrevet 28. november 2007 Del Skrevet 28. november 2007 auauauauau, hørtes forferdelig vondt ut ta en tur til en lege du Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Hm... noe skjedde med denne tråden da den ble flyttet - den oransje firkanten foran tråden i "Mine innlegg" går ikke vekk. Så jeg prøver den nye slettefunksjonen i Mine innlegg. Det betyr at jeg ikke vil se evt. svar til meg her i denne tråden. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Ordinary people, with extraordinary abilityes "quote fra Heroes, passa så fint inn her" Haha jævlig bra. Hvis jeg var deg ville jeg stoppet. Ikke kødd med gledespinnen! Eller letter sagt ikke kødd med kødden din! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå