Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Er det noe feil når man kan "knekke" pikken?

Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Gjest Guest111

Hei.

Jeg er en gutt på 16 som fant ut at jeg kunne "knekke" pikken...

Altså ikke knekke den som om man knekker eller brekker et bein, men når man for eksempel presser på fingrene sånn at det kommer sånn knekke-lyd.

Det jeg altså gjør er at når pikken er i stående tilstand og hue peker rett opp så legger jeg pikkhue inne i håndflata å presser hele kølla nedover. Ikke presse den nedover sånn at den bare står rett opp, men presse den nedover sånn at den står rett opp hele veien. Helt til det kommer den knekkende lyden .

Noen andre som klarer dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest111
Hei.

Jeg er en gutt på 16 som fant ut at jeg kunne "knekke" pikken...

Altså ikke knekke den som om man knekker eller brekker et bein, men når man for eksempel presser på fingrene sånn at det kommer sånn knekke-lyd.

Det jeg altså gjør er at når pikken er i stående tilstand og hue peker rett opp så legger jeg pikkhue inne i håndflata å presser hele kølla nedover. Ikke presse den nedover sånn at den bare står rett ut, men presse den nedover sånn at den står rett opp hele veien. Helt til det kommer den knekkende lyden .

Noen andre som klarer dette?

Edit: hadde en heftig skrivefeil, så Quoten er riktig nå..

Fant ikke ut hvordan jeg redigerte i Gueste-posting :S

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Vææææ, hvorfor i faen klarer bare jeg det? :O

Blir redd jeg, hva er konsekvensene av å rive de svamplegmene da? :no:

Vondt. Auau.

" A popping or cracking sound, significant pain, immediate detumescence, and skin hematoma of various sizes are commonly associated with the event."

"En poppende eller knekkende lyd, veldig vondt, ereksjonen går rett ned, og blåmerker."

Gjør det ikke vondt så har han det godt enda, bare ikke gjør det igjen for å si det sånn :p

*hentet herfra: http://en.wikipedia.org/wiki/Penile_fracture *

Lenke til kommentar
Presser den ikke innover, presser den rett ned..

Hmm, samme her.

Folkens, det han mener er at mens den er i erigrert tilstand og peker opp mot himmelen, så bøyer han den forsiktig nedover så den peker mot bakken, så kommer den en lett "knekkelyd" fra roten, akkurat som når du er stiv i kneet ditt og trekker det sammen så kommer det en lett "knekkelyd". Det er ikke vondt, men herlig faktisk :roll: Men du må også stramme musklene i pikken. Bruke musklene for å få den opp mot himmelen igjen så du får litt motstand mens du prøver å dytte den nedover.

Jeg har ikke merket noe særlig til det etter at jeg fikk min første orgasme og begynte å runke hver dag :yes: Men så har jeg heller ikke prøvd igjen siden det... Begynte ganske sent i alderen min med å runke^^

Men at pikken "knekker" er faktisk godt, nesten som å nyse. Liksom når du trekker sammen kneet ditt, så kommer du til punktet hvor du merker at "ah nå er det rett før det knekker, bare litt til". Samme med pikken.

Jeg har ikke noe tegn til skade på mitt leketøy. Kan hende det er fordi du runker for lite, og den er stiv. Samme med kneet her og. Trener du for lite, knekker det oftere. Så da er det godt å knekke det på plass^^

Men husk at pikken "knekker" ikke, det kommer bare en liten "knekkelyd".

Endret av Danny Boy
Lenke til kommentar
Gjest Guest111
Presser den ikke innover, presser den rett ned..

Hmm, samme her.

Folkens, det han mener er at mens den er i erigrert tilstand og peker opp mot himmelen, så bøyer han den forsiktig nedover så den peker mot bakken, så kommer den en lett "knekkelyd" fra roten, akkurat som når du er stiv i kneet ditt og trekker det sammen så kommer det en lett "knekkelyd". Det er ikke vondt, men herlig faktisk :roll: Men du må også stramme musklene i pikken. Bruke musklene for å få den opp mot himmelen igjen så du får litt motstand mens du prøver å dytte den nedover.

Jeg har ikke merket noe særlig til det etter at jeg fikk min første orgasme og begynte å runke hver dag :yes: Men så har jeg heller ikke prøvd igjen siden det... Begynte ganske sent i alderen min med å runke^^

Men at pikken "knekker" er faktisk godt, nesten som å nyse. Liksom når du trekker sammen kneet ditt, så kommer du til punktet hvor du merker at "ah nå er det rett før det knekker, bare litt til". Samme med pikken.

Jeg har ikke noe tegn til skade på mitt leketøy. Kan hende det er fordi du runker for lite, og den er stiv. Samme med kneet her og. Trener du for lite, knekker det oftere. Så da er det godt å knekke det på plass^^

Men husk at pikken "knekker" ikke, det kommer bare en liten "knekkelyd".

Tror du forstår feil, eller jeg. Men det jeg gjør er at jeg presser den nedover mens den peker rett opp mot himmelen hele tiden.

Og riktig det du sier, absolutt ikke noe smerter. Mer en deilig følelse, eller ikke akkuratt deilig, men.. Samma det, vanskelig å forklare, men hvertfall ikke vondt :p

Men åssen vet jeg har jeg må operere? :S

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...