zeox Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 skal vi se....... www.suntime.no <---- helt sikkert www.gathering.org <---- helt sikkert www.oslolan.no <---- får se om jeg gidder å kjøre så langt.. +masse lan med kompisser utover året Lenke til kommentar
Quasit Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jeg skal også på VoC, gleder meg sinnsykt. Lenke til kommentar
Mr. ve Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Skal på www.nettropolis.org jeg! Ca. 100 stykk... Koslig sak Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 jaa, VoC blir veldig bra i år... særlig fordi de har senka antallet til 234, så det blir kjappere linjer, bedre plass og ikke minst bedre luft... Ja, men jeg skulle ønske hallen var 5x større. Det hadde blitt like fullt, men 5x morsommere. Håper det blir VoC i Tindlundhallen neste år... er jo ikke noe bedre plass der, da! Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 7. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2003 jaa, VoC blir veldig bra i år... særlig fordi de har senka antallet til 234, så det blir kjappere linjer, bedre plass og ikke minst bedre luft... Ja, men jeg skulle ønske hallen var 5x større. Det hadde blitt like fullt, men 5x morsommere. Håper det blir VoC i Tindlundhallen neste år... er jo ikke noe bedre plass der, da! Det tror jeg. Det er større areal i Tindlund hallen. Kun en stor flate. På Greåker vgs er det to små flater. Lenke til kommentar
simes Skrevet 7. februar 2003 Del Skrevet 7. februar 2003 Dette blir min første gang på VoC, får håpe det blir , , og lite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå