Gå til innhold

Hvor skal du på LAN i år?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
www.gathering.org <- sikkert

www.oslolan.no <- mest trolig

www.gazstation.no <- forhåpentligvis (kr.sand 23-27 februar litt over 200 folk)

Kan man egentlig si at man skal på TG?

I fjord var du helt imot OsloLan, men du kommer krypende tilbake? Jeg var der, og bortsett fra maten så gikk alt til forventning - tatt i betraktning av at det vra dems første gang.

Lenke til kommentar

Kan man egentlig si at man skal på TG?

Når man har alliert seg med 5 andre med bredbånd som skal sitte bankers forann PCen så tror jeg man kan si ganske sikkert at man får billett ;)

I fjord var du helt imot OsloLan, men du kommer krypende tilbake?

Å si at jeg var helt imot OL blir litt feil, men jeg var mer klar på at det ikke var noe for meg. Men jeg har etter hvert innsett at det er OL eller ingenting og da er OL bedre. Er greit å støtte opp om det eneste lanet som har potensiale til å bli stort (utenom TG som allerede er stort) selv om jeg har endel fordommer mot det.

Lenke til kommentar
Hvis bilettene legges ut f.eks. kl. 11:00, når vil du anta av bilettene er borte? Hvis jeg sitte klar foran PC'en, og bestiller mellom 11:00-11:05, da er det vel en sjanse for at jeg får bilett?

Vil tippe at billettene bruker ca 12 timer på å bli utsolgt, men det blir ganske vildt gjetting da. Billettene blir nok lagt ut på kvelden i år også, men det store spørsmålene er nok hvordan serverne kommer til å takle 8 000 nerder som sitter og hamrer sidene for harde livet. Blir nok et stort kaos i år også =)

Å tro at du får unnagjort bestillinga innen 5 minutt etter at billettene er sluppet tror jeg er en smule naivt ;)

Lenke til kommentar
eneste som er banker er Visions of Chaos i vinterferien... gøy å høre at det er flere herfra som skal dit...:)

Ja, men jeg skulle ønske hallen var 5x større. Det hadde blitt like fullt, men 5x morsommere.

Håper det blir VoC i Tindlundhallen neste år... ...viss ikke det krasjer med Greåker Bulldogs kamp-program :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...