OscarWoHA Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Ja, før opp lister så vi andre får noen tips. Jeg skal foreløpig på Visions of Chaos og SarpeLAN Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.gathering.org <- sikkert www.oslolan.no <- mest trolig www.gazstation.no <- forhåpentligvis (kr.sand 23-27 februar litt over 200 folk) Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Visions of Chaos skal jeg og The gathering skal jeg nok på tror jeg. Så lenge jeg får billett da.. OsloLAN vil jeg dra på i år siden jeg ikke gadd i fjor. Og noe i høstferien? TheLan kanskje? Hvis det blir da... Lenke til kommentar
Goldfish Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 TG03 og LAN med noen kompiser i vinterferien. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.gathering.org <- sikkertwww.oslolan.no <- mest trolig www.gazstation.no <- forhåpentligvis (kr.sand 23-27 februar litt over 200 folk) Kan man egentlig si at man skal på TG? I fjord var du helt imot OsloLan, men du kommer krypende tilbake? Jeg var der, og bortsett fra maten så gikk alt til forventning - tatt i betraktning av at det vra dems første gang. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kan man egentlig si at man skal på TG? Når man har alliert seg med 5 andre med bredbånd som skal sitte bankers forann PCen så tror jeg man kan si ganske sikkert at man får billett I fjord var du helt imot OsloLan, men du kommer krypende tilbake? Å si at jeg var helt imot OL blir litt feil, men jeg var mer klar på at det ikke var noe for meg. Men jeg har etter hvert innsett at det er OL eller ingenting og da er OL bedre. Er greit å støtte opp om det eneste lanet som har potensiale til å bli stort (utenom TG som allerede er stort) selv om jeg har endel fordommer mot det. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvis bilettene legges ut f.eks. kl. 11:00, når vil du anta av bilettene er borte? Hvis jeg sitte klar foran PC'en, og bestiller mellom 11:00-11:05, da er det vel en sjanse for at jeg får bilett? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 tar nokk noen timer...hvertfall jeg har hvertfall regga meg der som billettene blir lagt ut.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 tar nokk noen timer...hvertfall jeg har hvertfall regga meg der som billettene blir lagt ut.. Finnes det noen måte å gardere seg på? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Hvis bilettene legges ut f.eks. kl. 11:00, når vil du anta av bilettene er borte? Hvis jeg sitte klar foran PC'en, og bestiller mellom 11:00-11:05, da er det vel en sjanse for at jeg får bilett? Vil tippe at billettene bruker ca 12 timer på å bli utsolgt, men det blir ganske vildt gjetting da. Billettene blir nok lagt ut på kvelden i år også, men det store spørsmålene er nok hvordan serverne kommer til å takle 8 000 nerder som sitter og hamrer sidene for harde livet. Blir nok et stort kaos i år også =) Å tro at du får unnagjort bestillinga innen 5 minutt etter at billettene er sluppet tror jeg er en smule naivt Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Finnes det noen måte å gardere seg på? Egentlig ikke noe utover å registrere seg på PTN (nå, ikke når billettene legges ut) og bestille en pizza og lage en kopp kaffe så du kan sitte oppe til kl 06.00 om det trengs. edit: nå er vi off topic nå =) Lenke til kommentar
Flakkmeister Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.polarparty.net (Stokke, Vestfold. Ca 400 stk., vinterferien) Lenke til kommentar
fondus Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Blir det noe lan på meg i år, blir det antageligvis med meg som arrangør. Kan hende jeg skal på et (wannabe) lokalt LAN, FROSTlan eller Connections. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 www.polarparty.net (Stokke, Vestfold. Ca 400 stk., vinterferien) Muligens dette(Hvis maskinen min er oppe til da), og seff Tg03 og OL. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Å tro at du får unnagjort bestillinga innen 5 minutt etter at billettene er sluppet tror jeg er en smule naivt Det var bare et eksempel med 5 minutter. Vil det fastslås nøyaktig tidspunkt for billettslippingen? Lenke til kommentar
snorri Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 arrangerer eget lan med omtrent 40-50 stykker hvis alt går bra. holdes i fana, bergen. det heter sofalan, se etter på siden vår om du er interessert. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Vil det fastslås nøyaktig tidspunkt for billettslippingen? Det er fastslått nøyaltig tidspunkt for billettslippingen. Onsdag 12. februar klokken 19. (kilde:www.gathering.org) Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 eneste som er banker er Visions of Chaos i vinterferien... gøy å høre at det er flere herfra som skal dit... Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 6. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2003 eneste som er banker er Visions of Chaos i vinterferien... gøy å høre at det er flere herfra som skal dit... Ja, men jeg skulle ønske hallen var 5x større. Det hadde blitt like fullt, men 5x morsommere. Håper det blir VoC i Tindlundhallen neste år... ...viss ikke det krasjer med Greåker Bulldogs kamp-program Lenke til kommentar
Indrazor Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Skal seff i vei til TG03. Å kansje til OSLOlan igjen til høsten. Så skal jeg seff på www.lanur.org Måndtlig LAN som har mellom 50 og 80 deltakere hver gang. Kansje lite i forhold til mange andre LAN men det er utrolig morsomt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå