Balleknekkern Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei som jeg skrev i overskriften er jeg på jakt etter nytt kabinett som passer spesielt godt til vannkjøling. hadde vert veldig bra om jeg får plass til en 2x 120mm radiator inni kabinettet... pris betyr ikke så mye, bryr meg helder ikke så mye om hvordan det ser ut. har sett litt på dette http://www.microplex.no/product.aspx?pid=P...b&mcat=c432 hadde vert flott om noen kunne lagt ut noen bilder sånn at jeg kan se litt hvordan det ser ut Endret 25. november 2007 av magbo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 I lian-li sitt cube case kan en montere 2x120mm radiatorer uten og måtte modifisere kabinettet i det hele tatt, mens du mister noen drevplasser. Alt en trenger for og montere radiator i cuben er radiatorbraketten og noen perforerte frontpanel, alt dette finner man hos microplex Selv planlegger jeg en av denne cuben med en 3x120mm radiator og noen andre godsaker over nyttår... Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 27. november 2007 Forfatter Del Skrevet 27. november 2007 Tenkte litt på et midi kabinett fordi det må nesten være litt flyttbart til lan og sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå