_Z00L_ Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nytt skjermkort der det eneste kravet er stabilitet, hva er deres erfaringer? Produsenter som utmerker seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Personlig har jeg alltid holdt meg til MSi kort. Ikke at de er de beste eller billigste, men jeg har aldri noensinne hatt noe tull med de. Så kan det sies at jeg heller ikke overklokker eller "tweaker" de. Kjører standard innstillinger levert fra fabrikken. Lenke til kommentar
Rambo82 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 jeg har hatt noe xfx, ikke noe vondt å si om om de ennå Lenke til kommentar
Sindre Aleksander Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Alle skjermkort som kjører på referansefrekvenser(ifra nVidia/ATi) skal være helt stabile. Har aldri hørt om noen tilfeller dem ikke har vært det heller (Kun produksjonsfeil, men der er nok nVidia og ATi like gode). Det som oftest feiler er drivere, og det er veldig få som har problemer så lenge driverne er WHQL-sertifiserte(nøye testet) og kortet kjører på standardfrekvenser. Endret 25. november 2007 av Sindre Aleksander Lenke til kommentar
smy Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 har hatt en del kort her og vil si enig at msi er bra valg.Aldri i verden hatt problem med msi skjermkort. Sapphire har ikke vært galt heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå