Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Wrestling - forhåndsbestemt skuespill?

Strofe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, men ja det er skuespill.... men de folka er jo veldig satt inn i sin karakter og kan fort tro det er ekte.. ikke alt er planlagt selve kampen, men alltids noe... kansje en bommer eller screwer up den andre blir irritert og meier han ned sånn skjer det..

ville sagt at wrestling er hardt.. stakkarene skader seg jo!

Lenke til kommentar

Det blir svært vanskelig å huske alt, er derfor dommeren hjelper dem med ved å gå bort og "kjefte" på dem ellns når de egentlig sier, Batista bomb ellns. Men alle har sin carracter og det er mye skuespill. Blir dog en del skader og mange av wrestlerne forsetter kampen selv med skader. Kurt Angle tok jo og fortsatte matchen med en knekt nakke om ejg ikke tar feil? John Cena skada seg nå nylig, fikk den ene muskelen "revet" innvendg vekk fra der den skulle være.

Lenke til kommentar
Det blir svært vanskelig å huske alt, er derfor dommeren hjelper dem med ved å gå bort og "kjefte" på dem ellns når de egentlig sier, Batista bomb ellns. Men alle har sin carracter og det er mye skuespill. Blir dog en del skader og mange av wrestlerne forsetter kampen selv med skader. Kurt Angle tok jo og fortsatte matchen med en knekt nakke om ejg ikke tar feil? John Cena skada seg nå nylig, fikk den ene muskelen "revet" innvendg vekk fra der den skulle være.

Her har du helt rett. De er skuespillere / stuntmenn i mine øyne. De er stein gale, å får mye skader av det de holder på med. Det jeg vil frem til er at DE IKKE SLOSS PÅ ORDENTLIG. De lekesloss, men på ett veldig høyt nivå. Hvorfor tror du de tramper i gulvet hver gang de slår? Så det skal høres ut som de slår jævlig hardt på motstanderen. Som jeg sa tidligere. Folk som virkelig tror at Wrestling er virkelig slossing mangler litt. Se Youtube klippet mitt over sier jeg bare. Sier jo Brock Lesnar det rett ut.

Lenke til kommentar

Her har du helt rett. De er skuespillere / stuntmenn i mine øyne. De er stein gale, å får mye skader av det de holder på med. Det jeg vil frem til er at DE IKKE SLOSS PÅ ORDENTLIG. De lekesloss, men på ett veldig høyt nivå. Hvorfor tror du de tramper i gulvet hver gang de slår? Så det skal høres ut som de slår jævlig hardt på motstanderen. Som jeg sa tidligere. Folk som virkelig tror at Wrestling er virkelig slossing mangler litt. Se Youtube klippet mitt over sier jeg bare. Sier jo Brock Lesnar det rett ut.

Har ikke sagt noe imot det du sier. Jeg er enig, grunnen til at jeg kan noe er fordi jeg kjenner en del som liker å se på det og er skikkelig fan.

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
Tja, til dere som er i tvil. Her har vi Brock Lesnar tidligere superstjerne i Wrestling, men som nå har gått over til MMA. Hør hva han sier om saken selv.

Vel, det er en grunn til at han sier dette..

MMA og Pro-Wrestling konkurrerer for seere. Og for at få folk til å se MMA, må de få de til å virke mer brutalt og farligere. Brock Lesnar landet på hodet på hodet på WrestleMania 19 (2003) og jeg tviler på at dette var hva han tenkte da..

Ja wrestling er planlagt. Ja de later som de har det vondere enn det de egentlig har. Men det betyr ikke at wrestling ikke skader kroppen. For det gjør det, enten man er fullt opplært eller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...