eikr3 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har funnet ut at det er på tide å bytte ut min gamle maskin. Har en bærbar som jeg bruker til lekser og slikt så jeg har kun behov for en rein gamer pc. Prisklasse : 10 000 Men om dere har veldig gode forslag som overstiger dette tas det imot også. Fra før av har jeg: - Windows vista ultimate 32 og 64 bits - Skjerm - Tastatur - Gaming Mus - Høytalere jeg har aldri satt sammen en maskin før så skal få hjelp av en kollega til dette. Håper på mange gode forslag Lenke til kommentar
ohh82 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg ville kjøpt noe som dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51390 Et oppsett som dette gir mye for pengen og du kan fint spille alle de nyeste spillene. Eventuelt kan du kjøpe 2gb ram til vis du vil ha 4gb. Skal du overklokke bør du også kjøpe en annen cpu kjøler f.eks Thermalright ULTRA120 Extreme. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Jeg ville kjøpt noe som dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51390Et oppsett som dette gir mye for pengen og du kan fint spille alle de nyeste spillene. Eventuelt kan du kjøpe 2gb ram til vis du vil ha 4gb. Skal du overklokke bør du også kjøpe en annen cpu kjøler f.eks Thermalright ULTRA120 Extreme. Takk for tipset:) Men hvordan vil dette fungere på feks Crysis? eller de andre nye spillene som er temmelig heftig på grafikkbiten. Om det vil fungerer på "high" eller bedre er det jo konge. Prismessig var den jo ikke gale Lenke til kommentar
kilik_02 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg ville kjøpt noe som dette https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51390Et oppsett som dette gir mye for pengen og du kan fint spille alle de nyeste spillene. Eventuelt kan du kjøpe 2gb ram til vis du vil ha 4gb. Skal du overklokke bør du også kjøpe en annen cpu kjøler f.eks Thermalright ULTRA120 Extreme. kunne jo kjøpt x2 8800gt, og kjørt sli. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Vil du kjøre Crysis med alt på high? 4 gb RAM, firekjerne-cpu og 8800 GT i SLI er nødvendig. Selv da kommer du ikke til å få de mest spilllbare settingene. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Vil du kjøre Crysis med alt på high? 4 gb RAM, firekjerne-cpu og 8800 GT i SLI er nødvendig. Selv da kommer du ikke til å få de mest spilllbare settingene. Er det very high det er snakk om her eller? Vil 4 gb ram fungere bedre sammen med 64 bits os? hvor mye ca vil du tro jeg må ut med for disse settingene? Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 - Very high. - For å si det sånn, du trenger 64-bits OS for å kunne dra nytte av 4 GB RAM. 32-bit utnytter opp til 3.2 GB har jeg hørt. - Får å kjøre Crysis på fullt må du nok ut med ganske mye. Vil tror du må ha et par skjermkort, vertfall 4 gb RAM og en god CPU. Og så må du vente litt lengre med å kjøpe PC. Kommer snart en oppgradert versjon av 8800 GTS fra nVIDIA som sies å yte bedre enn dagens 8800 Ultra. I alle fall ser det sånn ut med de spesifikasjonene som har lekket. Lenke til kommentar
eikr3 Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 - Very high.- For å si det sånn, du trenger 64-bits OS for å kunne dra nytte av 4 GB RAM. 32-bit utnytter opp til 3.2 GB har jeg hørt. - Får å kjøre Crysis på fullt må du nok ut med ganske mye. Vil tror du må ha et par skjermkort, vertfall 4 gb RAM og en god CPU. Og så må du vente litt lengre med å kjøpe PC. Kommer snart en oppgradert versjon av 8800 GTS fra nVIDIA som sies å yte bedre enn dagens 8800 Ultra. I alle fall ser det sånn ut med de spesifikasjonene som har lekket. - Jeg har 64 bits windows vista ultimate som jeg skal bruke, pluss at jeg har 2GB RAM fra før av. - Vet du noe om hva dette kortet vil koste, oppimot prisen på ultra kortene? og når er de ventet? Såvidt jeg har forstått har GT kommet bedre ut i tester enn både GTS og GTX kortene. Men dette gjelder vel ikke på alle områder regner jeg med. - Har riktignok ikke allverdens med peiling på dette. Min ekspertise ligger med på tele fremfor data så jeg takker for alle innslag Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 Den oppgraderte versjonen av 8800 GTS er annslått å koste omtrent 2500-3500 kroner. Foreløpig så er realease dato en satt til 13-14 desember, men dette er ingen dato som er bekreftet fra nVIDIA. Men i desember blir det i alle fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå