trrunde Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har en mappe, files.trrunde.net som jeg vil ha passordbeskyttelse på ved hjelp av .htaccess, men inni denne mappen har jeg en mappe som heter temp, har også lagt til et subdomene temp.files.trrunde.net som peker til denne, men her vil jeg ikke ha passordbeskyttelse av .htaccess. Er dette mulig? Lenke til kommentar
Palme Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 .htaccess følger hierarkiet. Dersom du ligger en ny .htaccess fil i subfolderen som gir rettigheter vil denne mappen (og alle andre mapper i denne) følge de regler du gir i nettop den .htaccess filen. Lenke til kommentar
trrunde Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 hva må jeg skrive i .htaccess mappen i temp mappen da? prøvde å bare lage en fil men det hjalp ikke Lenke til kommentar
Palme Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 <Limit GET POST> order allow,deny allow from all </Limit> Burde vel fikse biffen skulle jeg tro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå