Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

CoolerMaster Stacker 831 vs Zalman Z-Machine GT1000

Anbefalte innlegg

Hei, Jeg har bestilt ny PC med Toweret Cooler Master Stacker 831 som jeg synes ser kjempe kult ut, men var littegranne dyrt... Nå har jeg snart ventet 1 mnd på at Cooler Master toweret skal komme inn og begynner og bli utålmodig, ikke veldig men litt... Jeg bare lurte på om Zalman Toweret var veldig mye bedre enn CM Stacker eller om det bare er overpriset... det er jo 3000 kroner for det..

link's

Zalman

2.995,-

CM Stacker

1.995,-

kan vente til rundt desember men er det ikke inne innen senest den 7. så sier jeg stopp :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Jeg vil tro det zalmankabinettet er veldig overpriset, jeg tror du vil bli veldig fornøyd med en stacker...

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

hmm ja var litt dyrere der da... og blir jo litt ekstra med frakt.. hmm vi får se ;D

men takk...

btw, hva er dette nye greiene med at innleggene er satt opp i sånn sak... får jeg fått det tilbake?

her er et bilde hvis ikke dere har sånn :p

tull.jpg

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Det var slik i IE på stefaren min sin maskin. Tror det er browseren som føkker det til ikke instillingene på profilen. Prøv å kjør FF eller Opera i stede.

det er instillinger på forumet en skal endre på...

trykk på knappen øverst ved emnetittelen som heter "valg" og velg standard visningsstil

Lenke til kommentar

for å gå tilbake til topic her, gå for stacker. men se om du finner 832 utgaven, det er flere som sier at 831 ikke har vifteramme i sidedøra. du har kanskje ikk bruk for den, men bedre å få den med og ikke bruke den enn å ikke få den men ha bruk for den

hilsen lykkelig stacker eier :)

edit, la ved et oppdatert bilde av systemet mitt, tatt i går. sjekk proflien for specs :)

post-22769-1196287776_thumb.jpg

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
for å gå tilbake til topic her, gå for stacker. men se om du finner 832 utgaven, det er flere som sier at 831 ikke har vifteramme i sidedøra. du har kanskje ikk bruk for den, men bedre å få den med og ikke bruke den enn å ikke få den men ha bruk for den

hilsen lykkelig stacker eier :)

edit, la ved et oppdatert bilde av systemet mitt, tatt i går. sjekk proflien for specs :)

kult men har sjekket det opp og får med den vifterammen ^^,

går for det jeg også... :) tusen takk for hjelpen...

edit: nice tower, men jeg ser du ikke har sånn lås ting for cdrom etc... du har skruer. Sånn er det ikke på 831...

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar

oki.. idag gjør de klar PC-en min så tenker den kommer snart nå :) :)

edit, får det svarte CM stacker kabinettet... pakken er klar for sending nå siden kl. 10 i dag så forhåpentlighvis har jeg den på mandag... noen som trodde jeg fikk den i morgen hadde ikke gjort noe men går det da?

Endret av DeTrix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...