Fotoentusiasten Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Noen som har denne musen? Jeg har nettopp kjøpt en, men er ikke fornøyd med batteri levetiden. Setter den i laderen når jeg ikke bruker den, men batteriene holder kun kort tid. Jævlig kjipt når jeg sitter å gamer og musen plutselig ikke virker....... Er den så dårlig eller bør jeg kanskje kjøpe (forlange) nye batterier? Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Jeg lader min en til to ganger i uken. Jeg bruker ikke laderen ellers. Det er greidt å ha noen vanlige batterier til bruk i nødsfall. Har prøvd det og det funker fint. Bare ikke sett den i laderen da. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Kjøp nye batterier å slutt å klag, det er en kjempe mus. Mvh,Stian Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Står sikkert et sted at første gang du bruker den må den være helt fulladet. Dette er fordi at ytelsen reduseres betraktelig på oppladbare batterier om du ikke gjør det når de ikke får lov til å lades helt ut og helt opp hele tiden. Det er iallefall det jeg har hørt... Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Noen som har denne musen? Jeg har nettopp kjøpt en, men er ikke fornøyd med batteri levetiden. Setter den i laderen når jeg ikke bruker den, men batteriene holder kun kort tid. sinnsvakt kjipt når jeg sitter å gamer og musen plutselig ikke virker....... Er den så dårlig eller bør jeg kanskje kjøpe (forlange) nye batterier? Jeg forutså dette problemet og kjøpte MX500 istedet,. (kjempemus) Lenke til kommentar
Gabriel_X Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Kjøpte en for et par uker siden og er godt fornøyd siden den har mye høyere overføringshastighet/oppdateringsfrekvens enn andre trådløse mus og dermed ikke skiller seg merkbart fra en 'trådmus' i spill. Min gamle Logitech trådløse mus derimot var det nesten umulig å spille med, så jeg var nødt til å ha en spillemus med ledning i tillegg. Setter MX700'n som regel i laderen når jeg er ferdig med PC'inga for dagen, men har noen ganger glemt å gjøre det og den har fungert like fint hele dagen etterpå, og jeg sitter som regel en del timer foran PC'en i løpet av en dag. Hvis du ikke får en dags bruk ut av den engang uten ekstra lading er det nok noe alvorlig feil med batteriene dine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå