Evleos Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Noen som vet hvordan man reduserer "HTT multiplier" i ABIT AT8 32x 939? PC-en min trenger å bli overklokket litt; 165@stock er ikke hva det en gang var.. Hvis jeg øker ' den eksterne klokken ' (som er pr default 200), til f.eks 210, så er systemet ustabilt. Det har ingenting med CPU'en å gjøre - selv ved lavere multiplier på den kresjet systemet. Så løsningen må ligge i "HTT multiplier", men jeg finner ikke hvor jeg reduserer den? (Fra f.eks 5x til 3x eller 2x..) Endret 25. november 2007 av lithium Lenke til kommentar
Evleos Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Neivel, het visst LDT i Abit sin bios... Nåværende overklokking: Har gått ifra 200 til 280 i HTT, noe som har presset prosessoren min opp til ca 2.6ghz. Har dog et stort problem: 'PWM' temperaturen går i taket, hvordan kan jeg kontrollere varmeutvikligen til 'pwm', og hva er det? Kjører ram'en i DDR200 og den er faktisk undervoltet - gjør at PWM temperaturen ikke når 90c.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå