Aces Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Skal dra med et par andre venninner til neste år. Blir vel borte 5-6mnd men har ikke funnet ut hvor vi skal dra enda. Noen som har noen steder vi burdte dra innom? Tusen takk på forhånd:) Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvordan tur er dere keen på? Backpacking eller vinturister? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 tenkte på backpacking:) Har ikke allverdens penger å rutte med, så må finne billige steder å bo. Tenkte på Australia, og vil nok være der i 4uker eller noe, men bortsett fra det er lite bestemt Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Noen spesielle interesser? Ligge på stranden? Gå ute i naturen? Jobbe? feste? Shoppe? Siden dere allerede har tenkt på Australia bør dere absolutt vurdere New Zealand. Hyggelige folk, trygt og eksotisk. Endret 25. november 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Storbritania rundt? Kanskje ikke så eksotisk, men jeg ville ihvertfall likt en backpacktur i England, Skottland, Irland, Wales og Nord-Irland. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Noen spesielle interesser? Ligge på stranden? Gå ute i naturen? Jobbe? feste? Shoppe? Siden dere allerede har tenkt på Australia bør dere absolutt vurdere New Zealand. Hyggelige folk, trygt og eksotisk. Ja en av oss har tante og onkel der så tenkte oss dit også Har lyst til å gjøre litt av alt du sa. Både slappe av, dra på sightseeing og være turist, men også feste, ligge på stranden og shoppe. Men det blir nok ikke så mye shopping siden vi må bære alt vi eier i en sekk Storbritania rundt? Kanskje ikke så eksotisk, men jeg ville ihvertfall likt en backpacktur i England, Skottland, Irland, Wales og Nord-Irland. ja? Kanskje vi må innom der også. Har vært i England og Skottland, så tviler på om det blir førsteprioritet:) Men har du noen spesifikke steder som er verdt å se/dra til der? Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Asia? Billigt og passe utfordrende. Hanoi-Ho Chi Min-Phonm Pehn-Siam Reap-Bangkok-Shang mai-Bangkok-Kuala Lumpur-Singapore Noe lignende + australia har du en god tur. Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Noen spesielle interesser? Ligge på stranden? Gå ute i naturen? Jobbe? feste? Shoppe? Siden dere allerede har tenkt på Australia bør dere absolutt vurdere New Zealand. Hyggelige folk, trygt og eksotisk. Ja en av oss har tante og onkel der så tenkte oss dit også Har lyst til å gjøre litt av alt du sa. Både slappe av, dra på sightseeing og være turist, men også feste, ligge på stranden og shoppe. Men det blir nok ikke så mye shopping siden vi må bære alt vi eier i en sekk Storbritania rundt? Kanskje ikke så eksotisk, men jeg ville ihvertfall likt en backpacktur i England, Skottland, Irland, Wales og Nord-Irland. ja? Kanskje vi må innom der også. Har vært i England og Skottland, så tviler på om det blir førsteprioritet:) Men har du noen spesifikke steder som er verdt å se/dra til der? Jeg har bare vært i England, derav to ganger. En gang i London og en gang i Scarborough. London er jo et must. Scarborough/York/Whitby, alle utrolig vakre byer som er verdt å få med seg om man farter rundt i Yorkshire. Ellers må vel høylandet i Skottland være en fantastisk plass å reise til? Lenke til kommentar
Mathiasss Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Har dere lite penger er det lett å skaffe seg arbeidsvisum i Australia, og fylle opp kontoen litt igjen. Ellers så ville jeg sett på sør-øst-asia. Spennende område, lett å reise rundt og pengene strekker langt. Endret 26. november 2007 av Mathiasss Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 (endret) Jeg har bare vært i England, derav to ganger. En gang i London og en gang i Scarborough. London er jo et must. Scarborough/York/Whitby, alle utrolig vakre byer som er verdt å få med seg om man farter rundt i Yorkshire. Ellers må vel høylandet i Skottland være en fantastisk plass å reise til? Høres for meg ut som noe å ta på en annen og kortere tur og ikke noe for den lange "halvår langt borte fra Norge"-turen. Ellers er det mulig å jobbe også i New Zealand. http://www.unginfo.oslo.no/ut-i-verden/jobb-i-australia.html Ellers høres kombinasjon med Kambotcha og Vietnam ut som en god plan. Endret 26. november 2007 av robertaas Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Ja det var jo en god ide! Kanskje vi kan jobbe som bartendere eller leie ut surfeutstyr på stranden eller noe:) Der nede er vel sommeren rundt januar/februar eller noe? Litt synd for da rekker vi ikke karnevalet i Rio... Noen som vet om noen andre spesielle ting man må få med seg, som bare er på en spesiel tid (feks karnevalet) Ellers tenker vi på Cuba, men også mye i Sør-øst Asia Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Høres for meg ut som noe å ta på en annen og kortere tur og ikke noe for den lange "halvår langt borte fra Norge"-turen. Ellers er det mulig å jobbe også i New Zealand. http://www.unginfo.oslo.no/ut-i-verden/jobb-i-australia.html Ellers høres kombinasjon med Kambotcha og Vietnam ut som en god plan. Joda, men om de skal innom Storbritania kunne det være fint å ta ruten fra sør til nord. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Ja det var jo en god ide! Kanskje vi kan jobbe som bartendere eller leie ut surfeutstyr på stranden eller noe:) Der nede er vel sommeren rundt januar/februar eller noe? Litt synd for da rekker vi ikke karnevalet i Rio... Noen som vet om noen andre spesielle ting man må få med seg, som bare er på en spesiel tid (feks karnevalet) Ellers tenker vi på Cuba, men også mye i Sør-øst Asia Dette høres ut som mer enn én reise. Lenke til kommentar
Latskap Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Eller en sykleferie i italia! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Dette høres ut som mer enn én reise. Tja.. mulig vi må begrense det litt ja:( Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Regner med at dette ikke vil være siste sjangse til å reise til utlandet. Lenke til kommentar
Melkekartong Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Cuba høres ut som en bra idé! Dit har jeg også lyst til å dra!! Har venner som har vært der og de har bare hatt positive ting å si. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Cuba høres ut som en bra idé! Dit har jeg også lyst til å dra!! Har venner som har vært der og de har bare hatt positive ting å si. Cuba er fortsatt kommunistisk. Ved å dra dit støtter dere dessverre kommuisme. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Cuba høres ut som en bra idé! Dit har jeg også lyst til å dra!! Har venner som har vært der og de har bare hatt positive ting å si. Cuba er fortsatt kommunistisk. Ved å dra dit støtter dere dessverre kommuisme. Ja, men på en annen side kan det være verdt å dra dit for å se hvordan det er der mens det fortsatt er undr kommunistisk styre. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 10. desember 2007 Del Skrevet 10. desember 2007 Ja, men på en annen side kan det være verdt å dra dit for å se hvordan det er der mens det fortsatt er undr kommunistisk styre. Skynd seg, fremdeles er Cuba sikkert og eksotisk og det er usikkert hvor lenge det vil vare. Om jeg ikke hadde vinteren fullbooket hadde Cuba vært meget aktuell. Tenk på alle de som ikke fikk med seg øst-Berlin før muren fallt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå