Gå til innhold

Valg av SLi Hovedkort, Anbefalinger? (775)

Arrested

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger hjelp til valg av HK med SLi

Skal ha Q6600, så altså 775 HK

I første omgang ikke tenkt til å sette i 2 skjermkort men skal ha 2 stk. XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 640/1900Mhz

(har bare 1 på vei i posten foreløpig og hørt at det kan være rotete med Sli i Vista foreløpig?)

Skal altså kjøres i Vista Ultimate 32 bit.

Lenge siden jeg har bygd ny maskin og falt ut på komponent fronten.

Hovedsaklig snakk om vanlig Midi Tower, har et Antec Sonata II jeg har planer om å bruke videre men er ikke et must.

Overklokkingsmuligheter er ikke et must da jeg i første omgang ikke har tenkt til å gjøre det men bare et pluss om mulighetene er gode

Endret av Arrested
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor mye har du tenkt å legge i hovedkort? Har hatt EVGA 680i SLI i siden januar,og er veldig fornøyd med kortet.

Det klokker også veldig bra,hvis du en gang skulle ha planer om akkurat det. Lykke til.

har ikke nevnt pris da jeg er åpen for det meste sålenge det er hva jeg er ute etter.

Ser at dette kortet ikke er av de nyeste? har altså ikke kommet noe nyere som er like stabilt?

Virker som et interessant HK uansett :)

Lenke til kommentar

Det kortet det er linket til vet jeg ikke hvor lenge siden kom,i sommer en gang kanskje. Jeg har en eldre revisjon(AR).

Det er helt sikkert kommet hovedkort fra andre produsenter som er like stabilt og overklokking vennlig,det skulle overraske meg veldig om så ikke har skjedd,men det kan jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har noe erfaring med disse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...