Arrested Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hei Trenger hjelp til valg av HK med SLi Skal ha Q6600, så altså 775 HK I første omgang ikke tenkt til å sette i 2 skjermkort men skal ha 2 stk. XFX GeForce 8800GT 640M 512MB XT GDDR3, PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, 640/1900Mhz (har bare 1 på vei i posten foreløpig og hørt at det kan være rotete med Sli i Vista foreløpig?) Skal altså kjøres i Vista Ultimate 32 bit. Lenge siden jeg har bygd ny maskin og falt ut på komponent fronten. Hovedsaklig snakk om vanlig Midi Tower, har et Antec Sonata II jeg har planer om å bruke videre men er ikke et must. Overklokkingsmuligheter er ikke et must da jeg i første omgang ikke har tenkt til å gjøre det men bare et pluss om mulighetene er gode Endret 25. november 2007 av Arrested Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Evga 680i SLI. Stabilt, 10års garanti, lydløst, klokker VELDIG bra og SLI. Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hvor mye har du tenkt å legge i hovedkort? Har hatt EVGA 680i SLI i siden januar,og er veldig fornøyd med kortet. Det klokker også veldig bra,hvis du en gang skulle ha planer om akkurat det. Lykke til. Lenke til kommentar
Arrested Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Hvor mye har du tenkt å legge i hovedkort? Har hatt EVGA 680i SLI i siden januar,og er veldig fornøyd med kortet.Det klokker også veldig bra,hvis du en gang skulle ha planer om akkurat det. Lykke til. har ikke nevnt pris da jeg er åpen for det meste sålenge det er hva jeg er ute etter. Ser at dette kortet ikke er av de nyeste? har altså ikke kommet noe nyere som er like stabilt? Virker som et interessant HK uansett Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det kortet det er linket til vet jeg ikke hvor lenge siden kom,i sommer en gang kanskje. Jeg har en eldre revisjon(AR). Det er helt sikkert kommet hovedkort fra andre produsenter som er like stabilt og overklokking vennlig,det skulle overraske meg veldig om så ikke har skjedd,men det kan jeg ikke uttale meg om siden jeg ikke har noe erfaring med disse. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nforce 680i har vært tilsalgs en stund nå, men det er det beste SLI hovedkortet du kan få tak på fremdeles. Hvis du vil ha bedre sli hovedkort så må du vente til tidlig neste år da nforce 780i og 790i skal komme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå