angelique__ Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 har noen bestilt noe fra komplett og fått det sendt med tollpost globe ? . jeg har som sagt bestilt en tv og den ble sendt med tollpost globe og idag fikk jeg en faktura fra tollpost globe på 5168 kroner og betale den. får deretter beskjed om at jeg må ta kontakt med dem. hvor lang tid tar det fra jeg tar kontakt med dem til jeg får varen ? blir den sendt til mitt lokale postkontor eller på døren ? :o Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Den ble sikkert sent med tollpost grunnet for stor vekt for posten. Trur de har ei maks grense på 30kg. Du må gi beskjed til tollpost om de skal kjøre den til deg (ekstra pris), eller om du skal hente den på ditt lokale tollpost kontor. Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 det koster ikke ekstra hvis jeg henter den på mitt lokale postkontor ? Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du må hente hos tollpost. Da koster det ikke noe Lenke til kommentar
angelique__ Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 når jeg bestilte på komplett.no fikk jeg beskjed om at frakten ville komme på 448 og det er med de 5168 kronene jeg har betalt. jeg trodde at den da skulle sendes til mitt lokale postkontor og at jeg ikke måtte betale noe mer enn det. jeg skal da ikke ut med mer nå ? da burde det stått på mailen jeg fikk fra komplett at man må betale ekstra for å få den til sitt lokale postkontor. nei dette er dårlig :/ Lenke til kommentar
rabagast3 Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Du må bare betale ekstra hvis du skal ha den kjørt hjem til huset der du bor. Ellers er det som å hente en pakke på posten. Foruten at du må hente den på tollpost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå