Feil Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Flere Bilder; http://www.flickr.com/photos/21139279@N06/ Endret 25. november 2007 av Feil Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 synest kontrasten vart litt for høg, eller heilt greie bilder. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 De to første bildene er ubehagelige å se på. De har også et grønnskjær i seg som ikke er særlig pent. Dette ser ut som produktbilder, og produktbilder skal jo fremstille produktet på best mulig måte. Syns du at disse bildene gjør det? Refleksjoner er også viktig på slike bilder.. Lenke til kommentar
asdf9321asdf1234 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Liker de to første bildene best fordi du har funnet en teknikk som passer godt til motivet og historien det har og gir en passende stemning. Liker at det har kort dybdeskarphet og "dårlig film"-farger. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Det er kanskje jeg som er rar (hvem er ikke det?), men jeg liker valget av kontrast meget godt. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Om så folk sier at bildene er bra, er det en ting til jeg la merke til nå som jeg ser på bildene igjen. På nummer 2 burde du ha fått med hele objektivet, samt kanskje tatt av stroppene.. eventuelt lagt dem bakover Lenke til kommentar
bObleJet Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 aah lekkert, KR 10 var mitt første speilrefleks. en vakker liten billig sak, byttet den dessverre ut med en ricoh XR 20 sp, noe jeg angret etter en uke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå