muffe Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Se topic. Har et analogt kamera, og trenger en billig capture løsning. Den må støtte capture i opptil DVD-oppløsning (ja, jeg vet at kvaliteten ikke er like god som DVD, men jeg vil allike vel ha DVD-oppløsning.). Noen forslag? Lenke til kommentar
abjork Skrevet 5. februar 2003 Del Skrevet 5. februar 2003 Pinnacle PCTV Pro-kort Terratec Cinergy-kort evt. kan du alltids skifte hovedgrafikk-kort til at (ATI) All-in-Wonder-kort eller et annet ATI-basert kort med videoinngang. Har ikke erfaring fra Nvidia-baserte kort, men jeg er godt fornøyd med mitt Ati All-in-Wonder Radeon (7200). Ikke det raskeste 3D-kort, men høy kvalitet på capture. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 5. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2003 Takker. Har lurt litt på cinergy 600... Lenke til kommentar
skrotnisse Skrevet 6. februar 2003 Del Skrevet 6. februar 2003 Takker. Har lurt litt på cinergy 600... Hauppauge har en del bra kort,. Wintv250 koster rundt 1500 og grabber direkte til Mpeg2(hardware) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå