tudelu Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heisann! Noen som har noen kjappe tips til en julekalender til ei jente på atten? Kunne tenke meg noen tips fra andre jenter hva dere kunne tenke dere. tusen takk for all hjelp 1 Lenke til kommentar
Fedje Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Kjøp en sjokoladekalender på rema1000.... Finnes det så mange andre adventskalendere? Endret 25. november 2007 av Fedje 2 Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hva tenker du egentlig nå? Skal du legge mye penger i det? Selv gjør jeg ikke dette til min kjære, men burde kanskje ha gjort det. Min kjæreste laget dette til meg i fjor med en sjokolade eller lignende hver dag, og mer på lille julaften og julaften. Men tenker du liksom noe sånt? En liten godteri-sak vanlige dager, og mer i helgene og lille julaften, samt julaften? Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan kjøpe adventskalenderen til Kondomeriet... Lenke til kommentar
tudelu Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 takk for svar. tenker på en slik pakkekalender med forskjellige ting for hver dag ja morsomt, søtt, nyttig osv. trenger ikke være dyrt, men er ikke helt fattig heller så jeg trenger tips til hva jeg skal putte i hver dag kan også være "tjenester" osv, massasje feks. noen andre? så er det bare å krysse fingrene og håpe hun blir fornøyd. og kanskje noen andre her inne også kan dra nytte av denne tråden Lenke til kommentar
jonassr Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 takk for svar. tenker på en slik pakkekalender med forskjellige ting for hver dag ja morsomt, søtt, nyttig osv. trenger ikke være dyrt, men er ikke helt fattig heller så jeg trenger tips til hva jeg skal putte i hver dag kan også være "tjenester" osv, massasje feks. noen andre? så er det bare å krysse fingrene og håpe hun blir fornøyd. og kanskje noen andre her inne også kan dra nytte av denne tråden Oh, det funker veldig bra. Om man er jente er sånn kalender så utrolig bra til en gutt, siden det da er lettere for jenta å gi seksuelle gaver liksom. I fjor da dama hadde sånn til meg med mange gode gaver, prøvde jeg meg på det samme, men så tror jeg dette er lettere for jenter. Men massasje fungerer ganske greit ja, av praktiske ting så blir jo alltid jenter fornøyde med pyntegjenstander som smykker og slikt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 tips tips: Massasjeolje. En vinner. ellers er truser og andre rare greier flott. Utrolig hvor folk ser på deg når du kjøper 4-5 sloggytangaer på en damebutikk.. (nei, jeg er ikke dame) Lenke til kommentar
Aces Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Noe godt hun kan spise Massasjeolje Gavekort på massasje fra deg^^ Undertøy Et dikt En cd du har brent med sanger som betyr noe for dere Lenke til kommentar
tudelu Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ingen flere? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Fant dette på en side. Det er egentlig beregnet på mammaer, men det må da finnes noen gode tideer du kan bruke^^ * Julepynt * Sitatbok * Brente mandler * Marsipan * Et dikt * Reiseutgave av favorittsåpen, sjampoen eller kremen * Leppepomade * Skrubbehanske * Peelingkrem * Duftlys * Hårstrikker/spenner * Hansker/vanter * Skjerf * Smykker * God sjokolade * Leppepomade * Sokker * Truser * Flaxlodd * Garn/stoff hvis hun er glad i håndarbeid * Et ukeblad * Gavekort på kino * Et fint krus * Badekuler * Cd med favorittmusikken * Engangspakning med hårkur * Engangspakning med ansiktsmaske * Neglefil * Neglelakk * Håndkrem * Boks med hjemmelagde julekaker * God te * God kaffe * Mozartkuler 1 Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 18, var det så? 1 om dagen! Sett en søt sløyfe på. Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Har samme tradisjonen her. Gikk igjennom den i fjor og det er en happening i år også. Det blir for det meste smågodt/smågaver i uka og på søndager kan du komme med en liten bonus som CD, DVD, noe som ikke er så altfor dyrt, men fremdeles er den spesielle tingen i uka. Jeg vet godt at jeg liker å få en godtebit hver dag, men for jenter er det mer populært å kjøpe ting. Så her er et lite tips: Du kjøper kanskje 3 glass i en pakke for si 70,- Også legger du dem sprett rundt. Bom du har brukt opp 3 dager OG kanskje funnet noe dama liker. (I mitt tilfelle var det Disney donald, mikke og minni, men det er interesser det går på) Lenke til kommentar
tudelu Skrevet 30. november 2007 Forfatter Del Skrevet 30. november 2007 har 20 pakker nå, dvs mangler fire stykker og er blakk. nesten. noen tips? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Skriv noen søte beskjeder på en lapp:) Jenter elsker å høre søte ting fra gutter, for det er dere ikke alltid så flinke til:P Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Kjøp en sjokoladekalender på rema1000.... Den koster kun 8 kroner . Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 har 20 pakker nå, dvs mangler fire stykker og er blakk. nesten. noen tips? Håper du er ferdig med å handle inn julegavene da . Lenke til kommentar
Gjest Nadja Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 kjøp smykker, ringer og eller armbånd til henne det er stilig piffe opp ett antrekk med smyker og tilbehør. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 kjøp smykker, ringer og eller armbånd til henne det er stilig piffe opp ett antrekk med smyker og tilbehør. Det er jo litt i overkant å få nytt smykke hver dag.... Lenke til kommentar
Gjest kaisa Skrevet 26. november 2010 Del Skrevet 26. november 2010 *Ansiktskrem *Hennes favorittmagasin *God sjokolade, kaffe eller te *Flaxlodd *Duftlys i hennes favorittduft *Leppepomade *Håndkrem *Dusjsåpe *Hjemmelagde småkaker *Badekuler *Smykke *Kinderegg *Kjærlighet på pinne Fant tipsene her (var mange flere men er vel ikke lov å kopiere inn alt..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 27. november 2010 Del Skrevet 27. november 2010 Gi henne kjepp og juling i forskjellige varianter - hver dag frem mot jul! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå