Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Adventskalender til dama


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva tenker du egentlig nå? Skal du legge mye penger i det? Selv gjør jeg ikke dette til min kjære, men burde kanskje ha gjort det. Min kjæreste laget dette til meg i fjor med en sjokolade eller lignende hver dag, og mer på lille julaften og julaften.

 

Men tenker du liksom noe sånt? En liten godteri-sak vanlige dager, og mer i helgene og lille julaften, samt julaften?

Lenke til kommentar

takk for svar. tenker på en slik pakkekalender med forskjellige ting for hver dag ja :) morsomt, søtt, nyttig osv. :) trenger ikke være dyrt, men er ikke helt fattig heller :)

 

så jeg trenger tips til hva jeg skal putte i hver dag :) kan også være "tjenester" osv, massasje feks. noen andre?

 

så er det bare å krysse fingrene og håpe hun blir fornøyd. og kanskje noen andre her inne også kan dra nytte av denne tråden :)

Lenke til kommentar
takk for svar. tenker på en slik pakkekalender med forskjellige ting for hver dag ja :) morsomt, søtt, nyttig osv. :) trenger ikke være dyrt, men er ikke helt fattig heller :)

 

så jeg trenger tips til hva jeg skal putte i hver dag :) kan også være "tjenester" osv, massasje feks. noen andre?

 

så er det bare å krysse fingrene og håpe hun blir fornøyd. og kanskje noen andre her inne også kan dra nytte av denne tråden :)

 

Oh, det funker veldig bra. Om man er jente er sånn kalender så utrolig bra til en gutt, siden det da er lettere for jenta å gi seksuelle gaver liksom. I fjor da dama hadde sånn til meg med mange gode gaver, prøvde jeg meg på det samme, men så tror jeg dette er lettere for jenter.

 

Men massasje fungerer ganske greit ja, av praktiske ting så blir jo alltid jenter fornøyde med pyntegjenstander som smykker og slikt.

Lenke til kommentar

Fant dette på en side. Det er egentlig beregnet på mammaer, men det må da finnes noen gode tideer du kan bruke^^

 

* Julepynt

* Sitatbok

* Brente mandler

* Marsipan

* Et dikt

* Reiseutgave av favorittsåpen, sjampoen eller kremen

* Leppepomade

* Skrubbehanske

* Peelingkrem

* Duftlys

* Hårstrikker/spenner

* Hansker/vanter

* Skjerf

* Smykker

* God sjokolade

* Leppepomade

* Sokker

* Truser

* Flaxlodd

* Garn/stoff hvis hun er glad i håndarbeid

* Et ukeblad

* Gavekort på kino

* Et fint krus

* Badekuler

* Cd med favorittmusikken

* Engangspakning med hårkur

* Engangspakning med ansiktsmaske

* Neglefil

* Neglelakk

* Håndkrem

* Boks med hjemmelagde julekaker

* God te

* God kaffe

* Mozartkuler

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har samme tradisjonen her. Gikk igjennom den i fjor og det er en happening i år også. Det blir for det meste smågodt/smågaver i uka og på søndager kan du komme med en liten bonus som CD, DVD, noe som ikke er så altfor dyrt, men fremdeles er den spesielle tingen i uka.

 

Jeg vet godt at jeg liker å få en godtebit hver dag, men for jenter er det mer populært å kjøpe ting. Så her er et lite tips:

Du kjøper kanskje 3 glass i en pakke for si 70,- Også legger du dem sprett rundt. Bom du har brukt opp 3 dager OG kanskje funnet noe dama liker. (I mitt tilfelle var det Disney donald, mikke og minni, men det er interesser det går på)

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

*Ansiktskrem

*Hennes favorittmagasin

*God sjokolade, kaffe eller te

*Flaxlodd

*Duftlys i hennes favorittduft

*Leppepomade

*Håndkrem

*Dusjsåpe

*Hjemmelagde småkaker

*Badekuler

*Smykke

*Kinderegg

*Kjærlighet på pinne

 

Fant tipsene her (var mange flere men er vel ikke lov å kopiere inn alt..) :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...