Erikx Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Hei, Jeg skal ta en mission på Noveria. Drar dit og lander skipet der (istedenfor å droppe bilen som man vanligvis gjør). Men hvordan i svarte kommer jeg meg ut av skipet? Jeg har nå prøvd en time å finne ut av det. Jeg overser helst sikkert noe som er helt latterlig innlysende - men hva?? :-) ErikX Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 nesten ved der joker sitter å styrer kjærra på venstre side er døra, markert med sånn gul opp/ned greie, på kartet Lenke til kommentar
Erikx Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 nesten ved der joker sitter å styrer kjærra på venstre side er døra, markert med sånn gul opp/ned greie, på kartet 1000000 takk! :-) Utrolig hvor blind man kan se seg på ting... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 no problemo dude, bruk kartet hvis man lurer, bruker det hele tiden nesten... Lenke til kommentar
Pixl. Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 i slike tilfeller kan ma bare se mappet og lese hva alle de forskjellige tingene er og hvor de leder.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå