kimNz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Heisann, jeg har da bestemt meg for å kjøpe en ny pc, men kunskapene mine om pc er minimale, så jeg håper på litt hjelp fra dere pro'e folk;). Pc skal ligge i en prisklasse fra 10 000-12 000.- Dette skal være en gaming pc!. Prisen er ment uten skjerm,mus, tastatur og headset. Spiller fordet meste FPS spill + World of Wacraft, så håper på en pc som kan kjøre f.eks Crysis, UT3, WOW,Call of Duty 4 uten lagg(Forventer ikke at den skal kunne kjøre alt på høyeste oppløsning uten lag ). Alt av innspill er velkommene, og viss det er noen dere lurer på om pc som jeg har glemt så er det bare å spørre ivei . Mvh Kimmen^ Lenke til kommentar
blistex Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Denne maskinen burde holde i noen år! https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=60032 To 8800gt i SLI, q6600 cpu som du fint kan klokke opp til 3 ghz, 4 gb med veldig raskt og bra minne og strøm nok til å drive hele sulamitten... Lenke til kommentar
meeg Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Sjekk "ferdigbygget" maskin hos de forskjellige nettbutikkene. Disse kan konfigureres etter behov og pris, og kommer med garanti. Tror det kan være lurt hvis du har minimale PC kunnskaper. F.eks. Netshop med Quadcore, GF8800, 2GB minne. Lenke til kommentar
kimNz Skrevet 4. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2007 (endret) Konge tilbud, skal ta en nøyere sjekk når jeg kommer hjem. Flere innspill er fortsatt velkommen ^^ Endret 4. desember 2007 av kimNz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå