vikingkylling Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Jeg har GH2 på xbox og elsker det. Selvsagt har jeg tenkt å kjøpe tre'ern snart, men aner ikke hvilken versjon jeg vil ha. Jeg vet vi kan bruke GH2 kontrolleren til xboxen på PC (har spillt med den i Frets of fire en del mens jeg ventet på at xboxen skulle komme tilbake fra reparasjon), men fungerer den på Wii? Har ikke Wiien foran meg (er på Riksen), så aner ikke om den har en usb kontakt eller ikke. Hvilken versjon vil dere anbefale? Har både PC, Wii og Xbox360, men for tiden foretrekker jeg Wii og PC. Hadde xboxen til reparasjon i nesten tre måneder og gikk lei hele greia. Den er grei nok, men stoler ikke på den i det hele tatt. Wii'en har bestandig fungert helt utmerket og er favoritten min, så en Wii GH3 er å foretrekke om kontrolleren fungerer. Takk for tips. Lenke til kommentar
Konamixx Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Nei det er ikke mulig. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Da blir det PC versjonen. Takk- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå