-Shark- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Har nå lyst å bytte ut min Kenwood spiller, som egentlig har det meste, utenom Skjerm som kommer ut,dvd spiller etc. Så til saken: Noen som kan annbefalle noen BILLIGE Dvd spillere som er av denne typen(se bilde) Må ha utganger slik at jeg får koblet det til: 2stk Rockford fosgate bassere, 2 stk alpine hattehøytalere, 2 stk ''dontknowthename'' høytalere ved beina i front, samt 2 stk diskant. Slik annlegget står nå, drives basserne av egen forsterker. Mens de andre høytalerene går på den innebyggde forsterkeren i spilleren som er på 4x50watt mener jeg. Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Billig DVD spiller med sånn flip out/up skjerm er vel ikke billige akkurat. Men den du har bilde av er en Kenwood 829DVD. Jeg skal selv ha en Kenwood 729DVD som er ligger på 7-9000kroner. Valgte den fremfor 829 siden den i følge den lokale levrandøren bare har noen småting 729 ikke har, men ser ingen grunn til å betale 5000 ekstra for det. Kenwood 729DVD har utganger for Front, Rear og Sub. Samt en eller to video inn/utganger. Kan dessuten oppgraderes med GPS, Bluetooth, CD/DVD-skifter og Tv-Tuner. GPS og Bluetooth blir det senere, Skifter har jeg allerede fra den gamle spilleren min(Kenwood KDC-6060R) Den har et hav av instillingsmuligheter så lyden kan fintunes, bilde etc. Har ikke kjøpt den enda, men testet den i butikken. Henter min i slutten av måneden. Enda en ting som er genialt med den er at det kommer med en "Hideaway" boks med alle ut/inngangene så du trenger ikke trekke 3 ledninger fra spiller til forsterker gjennom hele bilen. bare legge alt i bagasjerommet. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Hørtes jo bra ut. Men 9000,- er litt alt for mye for min lommebok akkurat nå. Er det ikke noen til rundt 3-4000,- kroner? Lønner seg og bestille fra US? Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 det skal være noe som heter better. disse ligger i prissjiktet ditt. de er ikke særlig pene, men noe må de vel spare på Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Denne er vel i et billigere prissjiktet. OBS: Har ikke hørt noen headunits fra Boss før, tørr ikke anbefale noen ting eller si noe om de Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hørtes jo bra ut. Men 9000,- er litt alt for mye for min lommebok akkurat nå. Er det ikke noen til rundt 3-4000,- kroner? Lønner seg og bestille fra US? Om du bestiller fra USA så må du modde den for å få radio, så blir den vel å bruke ntsc i stedet for Pal. Og Sone Problemer. Soundstream Har en med 5,3"skjerm Soundstream Ellers har du Pyle men den har bare 2,5" skjerm men da må du kjøpe en ekstern skjerm å koble til. Pyle Indash 2.5" Lenke til kommentar
Defus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg ville ikke bestilt en dvd spiller som er billig fra usa. Tenk hvis noe ryker? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Og pyle er ikke akkurat kjent for å ha den beste kvaliteten heller Lenke til kommentar
Defus Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 pyle hadde jeg ikke tort å kjøpe i utlandet for å si det slik Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 Denne er vel i et billigere prissjiktet. OBS: Har ikke hørt noen headunits fra Boss før, tørr ikke anbefale noen ting eller si noe om de Denne så vel grei ut, gjorde den ikke? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 ville glatt styrt unna merker som boss og pyle.. MEN, hvis målet er bare å kunne ha en skjerm me no bilde på, så funker det sikkert Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. november 2007 Forfatter Del Skrevet 26. november 2007 ville glatt styrt unna merker som boss og pyle.. MEN, hvis målet er bare å kunne ha en skjerm me no bilde på, så funker det sikkert Hva vill du annbefalle da? Til en rimelig penge? Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 er det som er greia.. gode spillere ER ikke billige.. men du kan jo sjekke ut alpine spillerne eltek har Lenke til kommentar
kremt Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Hva med noe sånt? Ser ikke så altfor ille ut, egentlig.... http://www.lydfabrikken.no/index.php?page=...rt&Itemid=1 Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 macrom ville jeg også styrt unna http://www.mamut.net/dynabel/subdet589.htm den skal jeg selv ha.. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. november 2007 Del Skrevet 27. november 2007 macrom > Pyle og annet fra kina Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 macrom ville jeg også styrt unna http://www.mamut.net/dynabel/subdet589.htm den skal jeg selv ha.. macrom > Pyle og annet fra kina Betyr det at den spilleren jeg linket til er noe ubrukelig søppel? Bare lurer, er ganske blank på dette selv Lenke til kommentar
klovnster Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 aldri testa den jeg, men man får det man betaler for Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå