Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

På jakt etter ny spiller, DVD med touchscreen

-Shark-

Anbefalte innlegg

Har nå lyst å bytte ut min Kenwood spiller, som egentlig har det meste, utenom Skjerm som kommer ut,dvd spiller etc.

Så til saken:

Noen som kan annbefalle noen BILLIGE Dvd spillere som er av denne typen(se bilde)

post-106207-1196014512_thumb.jpg

Må ha utganger slik at jeg får koblet det til: 2stk Rockford fosgate bassere, 2 stk alpine hattehøytalere, 2 stk ''dontknowthename'' høytalere ved beina i front, samt 2 stk diskant.

Slik annlegget står nå, drives basserne av egen forsterker. Mens de andre høytalerene går på den innebyggde forsterkeren i spilleren som er på 4x50watt mener jeg.

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Billig DVD spiller med sånn flip out/up skjerm er vel ikke billige akkurat. Men den du har bilde av er en Kenwood 829DVD. Jeg skal selv ha en Kenwood 729DVD som er ligger på 7-9000kroner. Valgte den fremfor 829 siden den i følge den lokale levrandøren bare har noen småting 729 ikke har, men ser ingen grunn til å betale 5000 ekstra for det.

Kenwood 729DVD har utganger for Front, Rear og Sub. Samt en eller to video inn/utganger. Kan dessuten oppgraderes med GPS, Bluetooth, CD/DVD-skifter og Tv-Tuner.

GPS og Bluetooth blir det senere, Skifter har jeg allerede fra den gamle spilleren min(Kenwood KDC-6060R)

Den har et hav av instillingsmuligheter så lyden kan fintunes, bilde etc.

Har ikke kjøpt den enda, men testet den i butikken. Henter min i slutten av måneden.

Enda en ting som er genialt med den er at det kommer med en "Hideaway" boks med alle ut/inngangene så du trenger ikke trekke 3 ledninger fra spiller til forsterker gjennom hele bilen. bare legge alt i bagasjerommet.

Lenke til kommentar
Hørtes jo bra ut. Men 9000,- er litt alt for mye for min lommebok akkurat nå.

Er det ikke noen til rundt 3-4000,- kroner? Lønner seg og bestille fra US?

Om du bestiller fra USA så må du modde den for å få radio, så blir den vel å bruke ntsc i stedet for Pal. Og Sone Problemer.

Soundstream Har en med 5,3"skjerm Soundstream

Ellers har du Pyle men den har bare 2,5" skjerm men da må du kjøpe en ekstern skjerm å koble til.

Pyle Indash 2.5"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...