erasmussen Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gromt! AC Schnitzer chip og Hartge 22" felger, me like Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Gratulerer, du får slenge opp noen bilder når du får dette beistet da Er nesten drømmebilen detta her ja.. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ble det X3 istedet for X5 da? Lenke til kommentar
730d Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 (endret) Hvorfor ble det X3 istedet for X5 da? Sorry. Skjønte ikke helt hva du mente, men så at jeg hadde skrevet X3.... men det er X5 som er kjøpt! Feilen er rettet opp! Gromt! AC Schnitzer chip og Hartge 22" felger, me like Kunne bestille det sammen med bilen i Tyskland! Så slapp jeg det arbeidet Jeg håper bare ikke at felgene blir for svære! Endret 16. desember 2007 av 730d Lenke til kommentar
kremt Skrevet 16. desember 2007 Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ble det X3 istedet for X5 da? Sorry. Skjønte ikke helt hva du mente, men så at jeg hadde skrevet X3.... men det er X5 som er kjøpt! Feilen er rettet opp! Gromt! AC Schnitzer chip og Hartge 22" felger, me like Kunne bestille det sammen med bilen i Tyskland! Så slapp jeg det arbeidet Jeg håper bare ikke at felgene blir for svære! Ahh, syns det var rart ja! Men da så Tror 22" blir sånn passe. Her ser du en Touareg med 22",den er jo cirka samme størrelse som X5. Ser ikke store ut i hele tatt felgene på den bilen! Lenke til kommentar
730d Skrevet 16. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2007 Hvorfor ble det X3 istedet for X5 da? Sorry. Skjønte ikke helt hva du mente, men så at jeg hadde skrevet X3.... men det er X5 som er kjøpt! Feilen er rettet opp! Gromt! AC Schnitzer chip og Hartge 22" felger, me like Kunne bestille det sammen med bilen i Tyskland! Så slapp jeg det arbeidet Jeg håper bare ikke at felgene blir for svære! Ahh, syns det var rart ja! Men da så Tror 22" blir sånn passe. Her ser du en Touareg med 22",den er jo cirka samme størrelse som X5. Ser ikke store ut i hele tatt felgene på den bilen! Var jo ganske stilige de felgene der da! Tror jeg har kjøpt de flotteste felgene til X5'n. Lurer på om jeg også får røde bremseklosser Ganske lekkert! Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 18. desember 2007 Del Skrevet 18. desember 2007 Gratulerer med valg av X5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå