Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe 2 nye biler!

730d

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nå har jeg brukt laaangt mer en 1million fra sparekontoen! Men må si jeg er fornøyd! Kan ikke vente med å få Bmw'n :D

Skal prøve å ramse opp utstyret jeg valgte litt senere. Bleier må skiftes...

Men jeg skal love dere at dette blir en fantastisk bil!

Men er det noen som kan photoshoppe en ny X5 sort/blå med 20" Hartge felger? (felgene vises lengre oppe) :)

Det der er ikke 20". Utifra denne siden har jeg rotet meg fram til at det er enten 21" eller 22". Utifra synet mitt vil jeg si 22" :)

Lenke til kommentar
Nå har jeg brukt laaangt mer en 1million fra sparekontoen! Men må si jeg er fornøyd! Kan ikke vente med å få Bmw'n :D

Men er det noen som kan photoshoppe en ny X5 sort/blå med 20" Hartge felger? (felgene vises lengre oppe) :)

Det der er ikke 20". Utifra denne siden har jeg rotet meg fram til at det er enten 21" eller 22". Utifra synet mitt vil jeg si 22" :)

Ja ok, jeg bryr meg ikke om str. jeg skal ha de:p noe av det råeste jeg har sett.

Jeg har kun bestillt den med vinterdekk så jeg må få kjøpt dette her:)

Hvor lang leveringstid er det?

Han kunne ikke si noe sikkert. Siden jeg har vagt individual så kunne han ikke vite så veldig. Men kanskje til sommeren... eller neste jul... mange som vil ha X5. Folk har mye penger idag.

Lenke til kommentar

Betalt ut over "laangt mer" enn én million allerede og du får ikke levert bilen før om minimum et halvt år? Det hørtes ikke særlig lurt ut.

Lenke til kommentar

Betalt ut over "laangt mer" enn én million allerede og du får ikke levert bilen før om minimum et halvt år? Det hørtes ikke særlig lurt ut.

Hehe har ikke betalt enda da! Men har vært i telefon med selgeren nå i en time... ser ut som jeg kanskje ikkje får det interiøret jeg vil. :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hehe har ikke betalt enda da! Men har vært i telefon med selgeren nå i en time... ser ut som jeg kanskje ikkje får det interiøret jeg vil. :thumbdown:

Det som slår meg er at uansett hva slags sjef du er (hvis du i det hele tatt er det) så må du være fryktelig overbetalt.

Det er ikke mange firmaer som ville ansatt en sjef som bruker så mye tid på private gjøremål i arbeidstiden og samtidig har så stor beslutningsvegring som du later til å ha.....

Lenke til kommentar

Det som slår meg er at uansett hva slags sjef du er (hvis du i det hele tatt er det) så må du være fryktelig overbetalt.

Det er ikke mange firmaer som ville ansatt en sjef som bruker så mye tid på private gjøremål i arbeidstiden og samtidig har så stor beslutningsvegring som du later til å ha.....

Hehe men nå har jeg en "reisejobb" så det er slik jeg får betalt. Men det er min far på 64 som startet det... familiefirma;) Hørt om det?

Du må være så skeptisk som du bare vil. Jeg bryr meg ikke:)

Lenke til kommentar
Hehe men nå har jeg en "reisejobb" så det er slik jeg får betalt. Men det er min far på 64 som startet det... familiefirma;) Hørt om det?

Hehe, jeg håper han er beslutningstageren i firmaet, ellers tror jeg snart det en enden på familievisa.

Lenke til kommentar

Hehe, jeg håper han er beslutningstageren i firmaet, ellers tror jeg snart det en enden på familievisa.

Hehe... har aldri problemer med å ta beslutninger, men når jeg bruker over 1million av mine egne kroner så liker jeg å bruke litt tid.

Det er min far som bestemmer til slutt ja. Har også en søster som er en stilling over meg. Jeg har ansvar for å kontakte kunder rundt om i verden og reise ned å se på om det er noe potensial der, møter osv.

Lenke til kommentar
Klin til med full m-pakke\sports pakke og styling pakke det gjør utrolig mye på utseendet av bilen. :love:

Har glemt å legge ut hvilke valg jeg har tatt. Men ja så klart jeg har klint til med M-pakken! Det er jo den som gjør at bilen får et sportslig preg over seg.

Lenke til kommentar

Imotsetning til Svadapoliti så betviler jeg ikke X5 kjøpet. Bla så har en bekjent av meg, som er 2 år eldre enn meg, (23år) takket være familiebedriften sin en 2006 Audi RS4. Sånn er virkeligheten, for noen... :(

Vil anbefalle minimum 21" på sommerhjulene, helst 22". Hartge felgene er jo meget gromme, evt kan du sjekke ut Breyton som leverer skreddersydde felgløsninger til BMW.

Hvilken farge, skinn, utstyr etc har du tatt med?

Lenke til kommentar
Imotsetning til Svadapoliti så betviler jeg ikke X5 kjøpet. Bla så har en bekjent av meg, som er 2 år eldre enn meg, (23år) takket være familiebedriften sin en 2006 Audi RS4. Sånn er virkeligheten, for noen... :(

Vil anbefalle minimum 21" på sommerhjulene, helst 22". Hartge felgene er jo meget gromme, evt kan du sjekke ut Breyton som leverer skreddersydde felgløsninger til BMW.

Hvilken farge, skinn, utstyr etc har du tatt med?

Jeg tror 22" blir kanskje litt voldsomt? Skal jo være behagelig å kjøre med å. Kan ikke si noe sikkert med farge/utstyr enda siden jeg vil ha Individual og selgerne hos BMW kan ikke svare på noen av de spørsmåla.

Tror kanskje jeg må gjøre om på bestillingen å bare kjøpe uten Individual... :thumbdown:

Er det verdt å ta en tur til Tyskland for å få lyse-brune seter? Jeg tror ikke det.

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Ja da er bilen bestillt!

Etter arbeidsdagen på fredag var det første fly til Tyskland. Jeg får vel skrive opp utstyr og slik da:

BMW X5 3.0dA 235hk (AC SCHNITSER Chip ca. 265hk og 500/520nm) Dyrt men skal være bra!

Farge: Individual - Monacoblå/rubinsort (Skifter fra mørkeblå/sort etter vær.)

Interiør: Individual Merino Oxyd brun, Individual Dekor: Sort. (Ser ut som pianolakk, bare mer exclusivt)

Felger:

Sommer - 22" Hartge (Svindyre)

Vinter - Stjerneeke 212. 18"

Utstyr:

Fjernbetjent Alarm

Xenon/adaptive (Lysene svinger med ratt)

Head-up display

Parkeringssensore f/b

Ryggekamera (må ha det på et slikt beist)

Adaptive drive (Unngår krengninger normal/sport)

Komfortseter med ventilasjon og massasje (Kan kun bestilles hvis man velger individual.)

El. seter (standard med komfortseter)

El. Speil/Avblendbare

El. Bagasjerom

Bortfall av modellbetegnelse

Panoramasoltak

Tilhengerfeste

Velour gulvmatter

Speil med kompass

Garasjeportåpner

Klima med 4 soner

Kupévarmer/ventilasjon

Lyspakke

Oppvarmet ratt

Oppbevaringspakke

Solgardiner bak

CD veksler

DVD system bak

Bluetooth tlf

Ipod tilkobling

Navigasjon pro

Tv

Talestyring

7seter (var nødt å ta hvis jeg skulle ha kupévarmer og ventilasjon)

Individual:

Individual solbeskyttende vinduer

Individual vinduslister i aluminium

Individual takreling i aluminium

Individual sort taktrekk

Individual BMW Soundsystem (Helt sykt rått!)

Individual BMW M-sport ratt med dekor i ratt

Individual BMW beskyttelsesplater under bil

Individual eksosrør (4 gromme rør!)

Individual paraply/nøkkel/bmw inngravert i hodestøtter

Jeg tror ventetiden på rundt et halvt år vil bli tøff... :cry:

Men som jeg gleder meg å kjøre :dribble: Hvis ikke kona stikker av med den da :p

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...