Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe 2 nye biler!

730d

Anbefalte innlegg

Har idag en 97mod 535i og den er ekstremt rå å kjøre, men ikke lige behagelig å kjøre som den store og oversiktlige X5'n :)

Tingen er vel at du kun vil trenge firehjulstrekk i 1/10 situasjoner.

Trenger det til vinterhytta

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fant ut at jeg kan få ut 265hk og 520nm og da har jeg også garantien i behold! :new_woot:

AC Schnitzer chip?

Synes ellers du gjorde lurt i å velge X5 kontra Q7 da den blir for stor og "her kommer jeg" for min del :)

Hva utstyr tenker du å ta med? (gi et kort sammendrag, ellers kan du skrive flere sider ;) )

Mvh

Erik

Lenke til kommentar
Fant ut at jeg kan få ut 265hk og 520nm og da har jeg også garantien i behold! :new_woot:

AC Schnitzer chip?

Synes ellers du gjorde lurt i å velge X5 kontra Q7 da den blir for stor og "her kommer jeg" for min del :)

Hva utstyr tenker du å ta med? (gi et kort sammendrag, ellers kan du skrive flere sider ;) )

Mvh

Erik

Ikke AC chip nei! DTE systems.

Ja jeg tror også jeg tok et bra valg. En "konkurent"(i jobbsammenheng) av meg har Q7 med 4,2literen! men den blir kanskje litt for mye "Se på meg!"

Utstyr? Skal bestille bilen imorgen eller på Onsdag. Må få gjort det før de stenger ned. Jeg kommer til å velge utstyr der og da tror jeg, men kan nevne at jeg skal ha Individual! ;)

Hva syns dere om å ha dette interiøret i X5'n:

post-145575-1197314432_thumb.jpg

post-145575-1197314446_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Ble faktisk ikke så ille det der!

Egentlig så liker jeg ikke fake tre, men den kombinasjonen der var ikke så ille..

Skal nå ha det ekte om jeg skal ha det!

Treverk på rattet er komplett no-no. Setene var utrolig lekre. Ville kanskje gått for en kombinasjon av de, sort dash og lister i enten pianolakk eller børstet aluminium.

Treverket på rattet er jo knall lekkert! Det er da ikke mye man ser det heller da. Men om jeg velger pianolakk/børstet alu. så kan jeg nok få det dekoret innfeldt i rattet slik som treverket:)

Lenke til kommentar

AC Schnitzer chip?

Mvh

Erik

Ikke AC chip nei! DTE systems.

Ja jeg tror også jeg tok et bra valg. En "konkurent"(i jobbsammenheng) av meg har Q7 med 4,2literen! men den blir kanskje litt for mye "Se på meg!"

Utstyr? Skal bestille bilen imorgen eller på Onsdag. Må få gjort det før de stenger ned. Jeg kommer til å velge utstyr der og da tror jeg, men kan nevne at jeg skal ha Individual! ;)

Hva syns dere om å ha dette interiøret i X5'n:

Beholder du fabrikkgarantien med DTE da? Det gjør du i alle fall med AC Schnitzer.

Interiøret så ville jeg hatt helt lyst skinn og interiørlister i svart pianolakk. Så det på en 550i individual. Griselekkert :dribble: ! Men var ikke feil med brunt skinn heller.. Trestripene på rattet kunne med fordel vært unngått.

Er det 20" på bildene? ser ut som 21 eller 22". Ellers pene felger.. Tipper 50 000 for felg og dekk.

Endret av erasmussen
Lenke til kommentar

Nå har jeg brukt laaangt mer en 1million fra sparekontoen! Men må si jeg er fornøyd! Kan ikke vente med å få Bmw'n :D

Skal prøve å ramse opp utstyret jeg valgte litt senere. Bleier må skiftes...

Men jeg skal love dere at dette blir en fantastisk bil!

Men er det noen som kan photoshoppe en ny X5 sort/blå med 20" Hartge felger? (felgene vises lengre oppe) :)

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...