Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Kjøpe 2 nye biler!

730d

Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om en nettside hvor man kan lage bilen sin Individual? Hvertfall se på noen fargekombinasjoner/dekor osv.

Tenkte å gjøre Q7'n eller X5 (kommer an på hvilken jeg velger) litt spesiell. Har sett litt på noen Individual greier på finn.no og det ser jo ganske stilig ut. Men vet ikke om man får dette til Q7?

Du må nok dra til forhandleren og spørre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det noen som vet om en nettside hvor man kan lage bilen sin Individual? Hvertfall se på noen fargekombinasjoner/dekor osv.

Tenkte å gjøre Q7'n eller X5 (kommer an på hvilken jeg velger) litt spesiell. Har sett litt på noen Individual greier på finn.no og det ser jo ganske stilig ut. Men vet ikke om man får dette til Q7?

Ja tror det... fant ikke noe på internet. Men noen som vet hvor mye dyrere det er å oppgradere til Individual? Jeg mener det var hvertfall 15 000 for oppgradering til Ind. lakk og 5000 for dekor osv... Men får nok dra til de arrogante selgerne å spørre...

Lenke til kommentar

Ja tror det... fant ikke noe på internet. Men noen som vet hvor mye dyrere det er å oppgradere til Individual? Jeg mener det var hvertfall 15 000 for oppgradering til Ind. lakk og 5000 for dekor osv... Men får nok dra til de arrogante selgerne å spørre...

Hvor dyrt det er, gjetter jeg på hvor "individuelt" du vil ha det - hvor unike farge/dekor-kombinasjoner du vil ha. En ting du må huske er at leveringstiden på biler som har spesialbestilte greier er uhorvelig lang. Blir fort snakk om et par måneder, kanskje et halvt år.

Når faren min så på Audi A6 så fant han en spesiel metallic/perlemor-lakk. Når han fikk høre at det var 1/2 år leveringstid skippet han fort det. :)

Lenke til kommentar

Hvor dyrt det er, gjetter jeg på hvor "individuelt" du vil ha det - hvor unike farge/dekor-kombinasjoner du vil ha. En ting du må huske er at leveringstiden på biler som har spesialbestilte greier er uhorvelig lang. Blir fort snakk om et par måneder, kanskje et halvt år.

Når faren min så på Audi A6 så fant han en spesiel metallic/perlemor-lakk. Når han fikk høre at det var 1/2 år leveringstid skippet han fort det. :)

hehe slikt er ikke så veldig gøy. 1/2 er en grei leveringstid for meg hvis jeg bare får den slik jeg vil. Får kose meg med konas Passat i mellomtiden når den kommer...;)

Regner med å bestille bil om ikke så veldig lenge, siden etter nyttår kommer et hektiskt år med nesten ikke noen dager hjemme i Norge!

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Nå har jeg bestemt meg! Var og forhørte meg og prøvekjørte Audi Q7 og BMW X5 på lørdag og valget falt på:

BMW X5! :new_woot:

Fikk forhørt meg med individual utstyret og der er bare en ting å si: Dette kommer til å bli en forferdelig dyr bil! :whistle:

Nå sitter jeg og kona å blar i utstyrskatalogen og det er mye som frister!

Lenke til kommentar
Gratla med valg av Bmw X5! Hvilken motor skal du ha da?

Vet ikke helt. Skal ha Diesel så jeg har bare 2 alternativer da. 3.0d (235hk??) og 3.0Sd på rundt 285hk!! Men er det virkelig verdt å kjøpe "S" med 285hk til over 100 000kr mer?

Lenke til kommentar
Ja! Husk på, det er verdens tyngste bil du velger der.

hehe.. er idag vant med en ganske sprek og stor motor så det er kanskje lurest å ta med 285hk....

Hva med å chippe den motoren med 235hk?

Hvor mange hk får jeg ut av den?

tenker litt på garanti å!

Lenke til kommentar

hehe.. er idag vant med en ganske sprek og stor motor så det er kanskje lurest å ta med 285hk....

Fant bare tallene til den gamle X5en.

org: 218HK og 500nm. Med chip: 260HK og 600nm.

Så jeg vil nok tippe at du får rundt 280-285hk.

Lenke til kommentar

Fant bare tallene til den gamle X5en.

org: 218HK og 500nm. Med chip: 260HK og 600nm.

Så jeg vil nok tippe at du får rundt 280-285hk.

Fant ut at jeg kan få ut 265hk og 520nm og da har jeg også garantien i behold! :new_woot:

Lenke til kommentar
Å kjøpe SUV og tro at det er en sportsbil blir helt feil, spør du meg.

hehe ja du har rett i det. Men BMW er jo en av de mer sportslige SUV'ene da! og litt ekstra guff skader ingen.

Hvis du vil kjøre fort, hvorfor kjøper du bare ikke en 540i?

Hvorfor ikke kjøpe M5? Nei.... har sett på den "nye" 5 serien og den er for gammel nå. Den nye X5 er ganske ny og er meget god å kjøre.

Har ikke sagt jeg vil kjøre så fort, men litt ekstra trøkk i bilen når man skal forbi trailererne er alltid bra!

Har idag en 97mod 535i og den er ekstremt rå å kjøre, men ikke lige behagelig å kjøre som den store og oversiktlige X5'n :)

Endret av 730d
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...