netphreak Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har et spørsmål ang. høydejustering - hvor lavt kan den senkes? Hva er total høyde når den er senket? Kan evt. foten skrus av? Lenke til kommentar
stamfar Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 (endret) Jeg har et spørsmål ang. høydejustering - hvor lavt kan den senkes? Hva er total høyde når den er senket? Kan evt. foten skrus av? tror det er 9cm føles ikke som noe problem for min del, vet ikke hva du mener med å skru av foten, men hele skjermen kan så klart skrus av standen og settes på vegg feste, eller en annen stand.. Til alle som er interessert i denne skjermen, vil jeg anbefale å lese testen hos prad.de , den er ganske utfyllende iforhold til hva jeg vanligvis ser av skjerm reviews .. Står en del om foten og ergonomien + masse annet. Tror dette må være et kupp av en skjerm akkurat nå, hvis du ikke trenger masse inputs. Veldig god på det meste. http://www.prad.de/en/monitore/review/2007...ml#Introduction Edit: prisen er veldig god på denne i Norge akkurat nå også, vet ikke hvorfor, men har ikke sett den billigere i noen EU webshop. Endret 2. januar 2008 av stamfar Lenke til kommentar
torrusvik Skrevet 25. januar 2008 Del Skrevet 25. januar 2008 Tok sjansen og bestilte denne skjermen, fikk den for 4 dager siden. Problemet er at jeg får "vondt" i øynene av å se på den når jeg spiller wow, spesielt når det skjer mye på skjermen. Er det øynene mine det er noe galt med eller er det skjermen/innstillingene, har stilt brightness kraftig ned og prøvd med forskjellige kombinasjoner, men det blir fremdeles ikke bra. Noen som har noen tips`? Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 skift til et spill du blir mindre avhengig av og sitt mindre enn 20 timer foran skjermen om dagen! Lenke til kommentar
oandre Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 skift til et spill du blir mindre avhengig av og sitt mindre enn 20 timer foran skjermen om dagen! hvis du ikke kan kåmme med noe konstruktivt, så hold det for deg selv! Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 28. januar 2008 Del Skrevet 28. januar 2008 vel...wow er nå et spill hvor de fleste sitter i timesvis foran skjermen uten å ta pauser, ganske naturlig at mange kan bli plaget med øyene... dessuten siden du ber meg om å komme med noe konstruktivt så heter det å komme....ikke kåmme Lenke til kommentar
torrusvik Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 Må innrømme at jeg sitter foran skjermen en del timer om dagen ja Men det var visst bare litt tilvenning som skulle til, overgangen fra en eldgammel 17'' CRT til denne ble nok i største laget. Lenke til kommentar
Lightning Skrevet 30. januar 2008 Del Skrevet 30. januar 2008 hehe...ja det kan sikkert være en belastning for øyene å faktisk ha et heldekkende skjermbilde konstant foran øyene...og wow er jo et spill med sterke farger og kontraster Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 2. februar 2008 Del Skrevet 2. februar 2008 Hei, Kjøpte denne skjermen også. Brukt den i nokre dagar no og må sei meg godt fornøgd. No skal det seiast at min erfaring med LCD er begrensa til ein Dell XPS M1710 laptop. + Gode fargar Så og seie 0 baklys. Viser ein tanke heilt i hjørnene. Lite ettersleep, men kan framprovoserast. - Støtter ikkje 1440x900, blidet vert då kutta på høgre side. Kunne vore bedre på scaling. Non-native oppløysing er ikkje så bra. JT Lenke til kommentar
eisa01 Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 (endret) Støtter ikkje 1440x900, blidet vert då kutta på høgre side. Sikker på dette? Denne skjermen skal jo støtte 1:1 pixel mapping bl.a. Du kunne kanskje prøvd det som står under Other functions -> Image size her: http://www.prad.de/en/monitore/review/2007...431w-part8.html Endret 7. februar 2008 av eisa01 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå