Gå til innhold

Thunderbird. Trenger hjelp til å konfigurere så jeg kan motta mail fra MSN.

LockBreaker

Anbefalte innlegg

Hei. Problemet er at jeg skal ha konfigurert Outlook til å motta mailer fra MSNen min, og får det altså ikke til.

Går igjennom den konfigurasjons tingen. Velger at jeg skal koble meg til en http server for å motta epost, skriver inn den infoen jeg skal og velger serveren jeg skal motta e-post fra (Hotmail). Og så kommer jeg inn i Outlook. Men ingen ting skjer når jeg trykker på send/motta. Kommer bare opp en feilmelding.

Hva skal jeg gjøre for å få Outlook til å motta e-posten fra MSN kontoen min? :)

Mvh LockBreaker :)

Ja, jeg er noob, så forklar nøye. :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er et mozilla produkt ja. :)

prøv deg frem først. det står ganske gode instrukser på webmail sida.

hvis du står fast er det bare å spørre.

(tools -> account settings er vel stikkordet i førsteomgang ;))

lykke til.

edit: her er en side med en liten tutorial, bruk den sammen med webmail instruksene så går det nok ganske så bra. :)

Endret av hernil
Lenke til kommentar
How to Install

1. Right-Click the link above and choose "Save Link As..." to Download and save the file to your hard disk.

2. In Mozilla Thunderbird, open the extension manager (Tools Menu/Extensions).

3. Click the Install button, and locate/select the file you downloaded and click "OK".

dette står nederst på download sida. ;)

Lenke til kommentar

Ok. Fikk det til. Er flink til å følge oppskrifter, not. :wee: .

Men er kommet til det at jeg skal sjekke om de addon tingene kjører. Hvor finner jeg det i en norsk versjon av Thunderbird? Verktøy --> Innstillinger --> og så da? Eller er jeg på galt spor der? :wee:

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Det er IMAP som ikke kjører ja. Men den gjør det nå. Bare huka av der og da funket det. Gjør det noe om den fungerer? :)

Men har støtt på et nytt "problem." Er den utgående tjeneren min også "localhost?" EDIT: Skrev bare localhost på den utgående tjeneren jeg. :)

UPDATE: Tror jeg fikk det til. Får i alle fall inn alle e-postene mine inn her. :)

Mange takk for hjelpen hernil. ;) Vet ikke hva jeg skulle gjort uten deg. :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...