Nani17 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Dette gjelder altså Nokia N95. Når jeg prøver å se en film på youtube fra mitt hjemmenettverk stopper det opp når filmen skal lastes. Hvorfor skjer dette? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har samme problemet her med N82. Lenke til kommentar
mano80 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Har samme problemet her med N82. Du må velge en annen oppkobling i Realplayer enn den du bruker for å koble opp mot m.youtube.com. Tragisk? Ja. Virker som om Nokia ikke tillater at flere programmer bruker samme oppkobling samtidig. Jeg brukte wlan i opera mobile mot m.youtube.com og satt realplayer til å bruke min Netcom 3g oppkobling, da gikk det fint. Burde dog byttet, for det ble endel buffring med 3g Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Hmm merkelig, noen aning om hvorfor det er slik? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Dette fungerer fint på min E65, den kjører jo S60 den også. Satt connection i realplayer til aksesspunktet på wlanet mitt, så brukte jeg opera mini over samme wlan og fikk spilt av filmer. Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Har og E65. Ser ut til å funke bedre sammen med opera mini enn med mobilens webleser. fra mobilens webleser kommer det "kan ikke koble til" ganske umiddelbart fra realplayer. fra operamini kobler realplayer opp, men fryser på "laster" og ender opp med tidsavbrudd. Noen som får til mobiltv fra nrk eller tv2? Må man ha telenor-nett eller? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Anbefaller også å sjekke ut emTube. Lenke til kommentar
Symbian_Pro Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Hvorfor bruke m.youtube.com, som forøvrig fungerer fint på min N95 8GB, når du kan bruke m.vtap.com. Søker etter ALLE filmer fra youtube, googlevideo, metacafe, msn video, reuters, BBC etc. etc. og det fungerer uten ekstra programvare. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 bruker selv vtap og set funker supert. Lenke til kommentar
Nani17 Skrevet 3. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2008 Det samme problemet oppstår også når jeg vil streame fra vtap og emTube. Det har kanskje noe med porter i ruteren og gjøre?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå