Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) I går kvell spiste jeg taco, og klarte å få en bit av tacoskjellet til å sette seg fast i halsen, og der sitter det enda. Jeg har prøvd å spise potet, drikke varm drikke som kakao, for å prøve å løse det opp, for så å spise potet etter det, men neida, det vil ikke bort! Jeg kjenner biten sitte fast, og det er ekkelt, og nesten litt vondt. spesielt når jeg spiser! Hvordan kan jeg få det bort??! Endret 25. november 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Du kan prøve å hoste litt? Eller lage sånn merkelig lyd sånn at halsen vibrerer. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 bruker det å hjelpe da? Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vet ikke, når jeg setter fast sånne små biter av skjell så pleier jeg automatisk å hoste, da pleier det å gå vekk. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 prøv å spis banan kanskje det hjelper! Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Men nå har det jo sittet der i et døgn snart..så tror det sitter godt:/ uff..noen andre som har opplevd noe slikt? at noe sitter fast i halsen så lenge? tror dere det tar lang tid før det går bort? prøv å spis banan kanskje det hjelper! Ja, Får prøve det i morgen, om det ikke har gått bort til da, for har vell ikke banan nå. Men det er vell nesten samme greia som potet? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Hadde hatt fiskebein sittende i halsen ett par ganger, å de satt der i ett par dager før de plutselig har vært borte en morgen da jeg våkna Så det kommer nok mest sannsynelig til å forsvinne av seg selv Endret 25. november 2007 av daruu Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Kan hende at viten er borte men at du har fått et lite sår i spiserøret. Da kan det være sårt og føles som om biten fortsatt er der i noen dager Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Prøv brus. Pleier å være et godt oppløsnings middel Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Har også hatt et bein i halsen Bare noen måneder siden faktisk..men dette tacoskjellet er nesten verre:/ Kan prøve med litt brus ja..selv om jeg egentlig ikke drikker det. Er desperat nå jo! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 om det er taco-shell kan det være at du bare har skjært deg litt. det gjor eg med eit fiskebein ein gang, gjekk heile nattan og trudde eg hadde beinet i halsen, men fekk til slutt kjekket det opp hos legen, hadde bare kuttet meg litt opp. Prøv brus. Pleier å være et godt oppløsnings middel prøv plumbo Lenke til kommentar
Luv Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Setter seg av og til biter av mat fast rett under tunga, og da pleier jeg bare å stikke fingen langt ned i halsen og pirke det ut. Trosser brekningene!;O Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Haha:P har jeg mye hals igjen om jeg prøver plumbo? Lenke til kommentar
ZanZir0 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 tja.... bare å årøve plumbo da... Eneste løsning... viss du ikke vil gå med tacoskjell i halsen resten av livet ditt da.... Ta et glass plumbo... Funker alltid Mvh Anders Gill PlumboNorge Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 tja.... bare å årøve plumbo da... Eneste løsning... viss du ikke vil gå med tacoskjell i halsen resten av livet ditt da.... eller kan ein gå til lege å få den ut på ein skapelig måte, men det er alt ettersom kor gneten du er. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 25. november 2007 Forfatter Del Skrevet 25. november 2007 Altså, biten forsvinner sikkert snart av seg selv. Men vil bare ha den ut snarest mulig.. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) joda, forstår men det kan være som eg sa, at det bare er ein liten "rift" i halsen, taco-shell er ganske kvast. Du overlever nok til i morgen, så får du sjå om du er blitt nokke bedre. lykke til Endret 25. november 2007 av xersess Lenke til kommentar
ecko Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) spy om det ikke går bort av seg selv. enten ved å stikke fingern i halsen, eller det mer behaglige, nikotinsjokk, da vil du spy magesekken HELT tom. Endret 25. november 2007 av ecko Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 kan være at du har spist noe du er allergisk mot og har fått en kløe i halsen, føles akuratt ut som en bit som sitter der. Lenke til kommentar
Shibiz Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 drikk vann med salt i.. Bare litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå